اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا

کاشت نهال به یاد 88 شهید شهرستان لنده + تصاویر

با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان لنده، 88 نهال به یاد 88 شهید گلگون کفن شهرستان لنده در پارک امید غرس شد.

کاشت نهال به یاد 88 شهید شهرستان لنده + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ظهر امروز و با حضور مسئولان شهرستانی از جمله امام جمعه موقت، بخشدار مرکزی، خانواده شهدا و تعداد از مسئولان شهرستان لنده به یاد 88 شهید شهرستان لنده در پارک امید شهر لنده 88 نهال غرس شد.

خسرو محمدی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در این مراسم با تبریک هفته منابع طبیعی به وضعیت منابع طبیعی در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: بیش از 80 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی در شهرستان لنده وجود دارد که 25 درصد آن مرتع غیر مشجر و 65 درصد آن دارای جنگل است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده افزود: این شهرستان دارای دو نوع آب‌ و هوا و دو نوع اقلیم محیط زیست بوده که این شهرستان را به مناطق سردسیری و گرمسیری تقسیم کرده است.

وی تصریح کرد: ارتفاع شهرستان لنده از سطح دریا 500 متر در کنار رودخانه مارون و تا ارتفاع 3700 متر در کوه‌های سیا و سفید امتداد دارد.

محمدی افزود: طی سال‌های اخیر در دو منطقه کوه سیاه و سفید در سطح بیش از 950 هکتار بذر جاشیر، کرفس، بیلهر، کپه کاری، و بذر پاشی شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده گفت: کمر بند سبز شهرستان به طول دو هزار متر در روستاها و بیش از چهار هزار و 721 متر نیز در سطح شهر لنده انجام شده است.

وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با زمین خواری، با همکاری دادگاه عمومی شهرستان توانستیم قریب به 25 هزار متر مربع را خلع ید کرده و زمین‌ها را از تملک متعرضان خارج کنیم.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول