اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند عنوان کرد

توزیع 20 هزار اصله نهال بین شهروندان و دهیاری‌های زرند

فرماندار زرند گفت: 20 هزار اصله نهال از نوع سرو، کاج، عقاقیا، زبان گنجشک و زیتون تاخ در روز درختکاری میان شهروندان و دهیاری‌ها توزیع شد.

توزیع 20 هزار اصله نهال بین شهروندان و دهیاری‌های زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حبیب‌الله خنجری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم درختکاری در این شهرستان با گرامیداشت روز درختکاری خواستار توسعه فضای سبز و حفظ این ثروت ملی شد و اظهار داشت: تخریب پوشش گیاهی محصول عملکرد سوء انسانی است که نتایج ناگواری مانند آلوده شدن هوا و محیط زیست را به همراه دارد.

فرماندار زرند با بیان اینکه منابع طبیعی ثروت‌های با ارزش خدادادی هستند، گفت: همه مردم باید در صیانت و حفظ این نعمت‌های الهی تلاش مضاعف داشته باشند و ترویج فرهنگ درختکاری نیز می‌تواند نقش مهمی در توسعه‌ فضای سبز داشته باشد.

رئیس منابع طبیعی شهرستان زرند نیز در این مراسم با اشاره به توزیع نهال در میان شهروندان زرندی عنوان کرد: 20 هزار اصله نهال از نوع سرو، کاج، عقاقیا، زبان گنجشک و زیتون تاخ در روز درختکاری میان شهروندان و دهیاری‌ها توزیع شد.

علی محمدی فقر پوشش گیاهی درختی و جنگلی زرند را از نکات مورد اهمیت منابع طبیعی دانست و ابراز داشت: امیدواریم با فرهنگ درختکاری بتوان فضای سبز را در زرند گسترش دهیم.

سید علی امیری مدیر جهاد کشاورزی زرند نیز ضمن گرامیداشت روز درختکاری گفت: همه مردم باید عهد ببندند که نه تنها مانع از دست رفتن جنگل‌ها و مراتع نشوند، بلکه در حفظ و حراست از آنها کوشا باشند و هر سال با کاشت نهال و توسعه فضای سبز محیط خود را بانشاط‌تر کنند.

انتهای پیام/80022/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول