اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه

رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه منصوب شد

در راستای استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه سید مجید میرمحمدی، به عنوان رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه منصوب شد.

رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم معرفی رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه ظهر امروز با حضور پرویز خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه در محل فرمانداری شهرستان سلطانیه برگزار شد.

رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به برنامه‌های خود در سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

سید مجید میرمحمدی با اشاره به برنامه‌های سال آینده کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه گفت: برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در راستای ارتقای سرانه مطالعه مفید، زیربنا و اعضای کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

* تشکیل کمیته مطالعه مفید شهرستان سلطانیه

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های شهرستان سلطانیه در حد مطلوبی است، افزود: تلاش می‌شود کمیته مطالعه مفید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه تشکیل شود.

رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان سلطانیه را از دیگر برنامه‌های پیش روی کتابخانه‌های عمومی اعلام و تصریح کرد: همچنین تلاش می‌شود ایستگاه مطالعه در مراکز پرتردد شهرستان سلطانیه راه‌اندازی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در مرحله نخست یک ایستگاه مطالعه در شهرستان راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: پیگیری لازم برای ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی در سطح شهرستان انجام می‌شود.

میرمحمدی با اشاره به اینکه کتابخانه‌های مشارکتی با همکاری دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: امکانات و تجهیزات این کتابخانه‌ها توسط اداره کتابخانه‌های عمومی تامین شده و این کتابخانه‌ها در محل ادارات شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

* فعالیت 7 باب کتابخانه عمومی در شهرستان سلطانیه

وی همکاری با مؤلفان مجرب و پژوهشگران را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه اعلام کرد و یادآور شد: همچنین تلاش می‌شود کتابخانه سیار و کتاب‌رسان سیار در شهرستان راه‌اندازی شود.

رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت باب کتابخانه عمومی در سطح شهرستان سلطانیه فعالیت می‌کند، بیان داشت: از این تعداد یک باب کتابخانه شهری و شش باب نیز کتابخانه روستایی است.

این مسئول در پایان عنوان کرد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف در سال آینده باعث ارتقای سطح مطالعه شهروندان شود.

لازم به ذکر است مراسم تودیع و معارفه رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه طی هفته آینده با حضور محمدربیع احمدخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

گفتنی است، پیش از این حسین اخوان به عنوان رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلطانیه فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول