اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سلطانیه خبر داد

آمادگی اکیپ‌های نوروزی سلطانیه برای استقبال از مسافران

شهردار سلطانیه گفت: اکیپ‌های نوروزی شهر سلطانیه آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

آمادگی اکیپ‌های نوروزی سلطانیه برای استقبال از مسافران

محمد عینی‌فرد امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: علاوه ‌بر ستاد تسهیلات نوروزی، ستاد شهرداری‌ها نیز به مناسبت استقبال از عید نوروز و هماهنگی برای این ایام در شهرستان سلطانیه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه همه اکیپ‌های شهرداری سلطانیه برای ارائه خدمات آمادگی دارند، تصریح کرد: اقدامات لازم به منظور شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی به منظور استفاده مسافران صورت گرفته است.

شهردار سلطانیه با بیان اینکه به منظور استفاده مسافران، هماهنگی‌های لازم برای باز بودن مساجد در شهر سلطانیه صورت گرفته است، اضافه کرد: مشکلات نورپردازی نیز در این شهر برطرف شده است.

عینی‌‌فرد با اشاره به اینکه المان جدیدی قبل از عید نوروز در سطح شهر سلطانیه نصب می‌شود، بیان داشت: در طراحی سفره هفت سین نیز از هنرمندان و دانشجویان هنرمند استان زنجان استفاده می‌شود تا سفره هفت‌سین با طرح جدیدی برپا شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری سلطانیه به منظور راهنمایی گردشگران و مسافران با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان همکاری‌های لازم را می‌کند، ادامه داد: به نخستین مسافران ورودی به سلطانیه نیز هدایایی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نان محلی گرده و آش سنتی شهر سلطانیه در محل ویژه‌ای پخته و به مسافران و گردشگران عرضه می‌شود، یادآور شد: با توجه به مصادف بودن ایام نوروز با ایام فاطمیه، تزئینات شهری متناسب با این ایام خواهد بود.

*ممنوع بودن حفاری و کنده‌کاری در سطح شهر سلطانیه

شهردار سلطانیه با تاکید بر اینکه حفاری و کنده‌کاری توسط برخی از شرکت‌های خدمات‌رسان در سطح شهر، از هفته جاری ممنوع اعلام شده است، ابراز داشت: در واقع هر گونه کنده‌کاری و هر نوع ایجاد مزاحمت در مسیر نظافت شهری ممنوع است.

عینی‌فرد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برای ایام عید نوروز وسایل بازی ویژه کودکان تهیه شده و در سطح پارک‌های شهر سلطانیه نصب می‌شود، افزود: پارک اقبال شهر سلطانیه به صورت کلی ساماندهی می‌شود و در آن آب‌نما نیز نصب می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: برنامه‌های مختلفی نیز پس از عید نوروز در شهر سلطانیه اجرا می‌شود که این برنامه‌ها بلند مدت است.

وی از همه هم استانی‌ها و هموطنان دعوت کرد در شهر سلطانیه حضور داشته و از مناطق تفریحی و تفرجگاه‌های این شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/73006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول