اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

تشکل‌های مردمی تقویت شود

معاون استاندار قزوین گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب سعی کنیم تشکل‌های مردمی را تقویت کنیم تا در اموری مانند برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن از وجود مردم بیشتر استفاده کنیم.

تشکل‌های مردمی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ایوب رحیمی منفرد ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر که در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر نتیجه فریادهای مردم ایران بود تا به خواست نهایی خود که حکومت اسلامی بود، برسند.

وی افزود: بنابراین بر همه ما واجب است که برای گرامیداشت این دهه مبارک آنچه در توان داریم انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از اقداماتی که برای هرچه باشکوه‌تر و بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌توان انجام داد، برگزاری جلسات ستاد دهه فجر به صورت فصلی است.

رحیمی منفرد ادامه داد: برگزاری این جلسات به صورت فصلی موجب می‌شود برنامه‌ریزی منسجم‌تر و حساب شده‌تری برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر صورت گرفته و با مشکلی در این خصوص روبرو نشویم.

وی با اشاره به پوشش برنامه‌های دهه فجر در روستاها توسط رسانه‌ها به ویژه انعکاس تصاویر این برنامه‌ها از طریق صدا و سیما بیان کرد: پوشش خبری برنامه‌هایی که به مناسبت دهه مبارک فجر در روستاها برگزار می‌شود، تأثیر زیادی در تشویق و ترغیب روستائیان در اجرای این نوع مراسم دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از اتفاقات مبارکی که در دهه فجر سال جاری رخ داد، مردمی شدن جشن‌ها نسبت به سال‌های قبل بود.

رحیمی منفرد ابراز کرد: بیشتر برنامه‌های دهه مبارک فجر سال جاری توسط تشکل‌های مردمی برگزار شد و حضور مردم در این برنامه‌ها باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل بود که جای بسی قدردانی است.

این مسئول اضافه کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که هرجا کاری به آنان سپرده شده به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اند و در برنامه‌های دهه فجر نیز نشان دادند مدیریت قوی در اجرای این برنامه‌ها دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ابراز کرد: بنابراین باید با برنامه‌ریزی مناسب سعی کنیم تشکل‌های مردمی را تقویت کنیم تا در اموری مانند برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن از وجود مردم بیشتر استفاده کنیم.

رحیمی منفرد اضافه کرد: مراسم‌های دهه مبارک فجر که نشان‌دهنده اوج قدرت ملت ایران است بسیاری از معادلات دنیا را بهم می‌ریزد بنابراین تقویت آن‌ها و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها در نشان دادن اقتدار و قدرت ایرانیان به تمام دنیا تأثیر شگرفی دارد.

وی با اشاره به تداخل ایام نوروز 93 با ایام فاطمیه عنوان کرد: با توجه به اینکه ایام فاطمیه با ایام نوروز 93 تداخل پیدا کرده از شهروندان قزوینی و مسافرانی که به استان قزوین سفر می‌کنند انتظار می‌رود شعائر اسلامی را در این ایام رعایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مطرح کردن بحث شیعه و سنی در چنین ایامی همواره سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان می‌کنند که باید هوشیار بود و اجازه نداد دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

رحیمی منفرد ابراز امیدواری کرد که برنامه‌های دهه فجر سال آینده باشکوه بیشتری در استان قزوین برگزار شود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر استان قزوین تقدیر شد.

انتهای پیام/77010/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول