اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره کمیته امداد و رسانه کردستان خبر داد

ارسال 72 اثر به نخستین جشنواره امداد و رسانه کردستان

دبیر نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه کردستان از ارسال 72 اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره بستری برای تشویق اصحاب رسانه به خلق آثار کیفی‌تر است.

ارسال 72 اثر به نخستین جشنواره امداد و رسانه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، توفیق مفاخری پیش از ظهر امروز در حاشیه جشن نیکوکاری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار داشت: 72 اثر از 20 خبرنگار در 4 بخش خبر، مصاحبه، گزارش و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با ابراز خشنودی از میزان استقبال خبرنگاران از این جشنواره، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب تشویق و ترغیب اصحاب رسانه به خلق آثار علمی و کیفی‌تر می‌شود.

مدیر خبرگزاری فارس استان کردستان تصریح کرد: مشارکت بیشتر رسانه‌ها در راستای رفع نیازهای محرومین و گسترش مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در برگزاری نخستین جشنواره استانی امداد و رسانه است.

دبیر نخستین جشنواره کمیته امداد و رسانه کردستان ترویج مشارکت‌های مردمی و توسعه فرهنگ پرداخت زکات را از محورهای این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: گسترش فرهنگ حمایت از ایتام، آسیب‌شناسی در حوزه محرومیت‌های اجتماعی استان، نقش امداد در توانمندسازی مددجویان و کمک به اشتغال قشر ضعیف جامعه و همچنین کمک به حفظ شخصیت و شأن زنان سرپرست خانوار از دیگر محورهای برگزاری این جشنواره است.

به گفته مفاخری، کمیته امداد امام خمینی یک نهاد حمایتی است که در راستای رفع محرومیت‌ها و کمک به حفظ عزت و کرامت انسانی خانواده‌های بی‌بضاعت گام برمی‌دارد.

وی بسط و گسترش تعامل هدفمند کمیته امداد با رسانه‌ها را ضروری دانست و گفت: رسانه‌ها در پیشبرد ارتقای سطح معیشت و توانمندسازی نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد سهم به سزایی دارند.

مفاخری در پایان با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش ویژه‌ای در کمک به ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه هر منطقه‌ای دارند، تصریح کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان به شمار می‌آیند و موجب می‌شوند تا کاستی‌ها و ضعف‌ها به مسئولین انتقال یافته و زمینه رفع آن‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/79002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول