اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

توزیع 3 هزار سبد غذایی بین کودکان مددجو امداد خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال مددجو امداد استان توزیع شده است.

توزیع 3 هزار سبد غذایی بین کودکان مددجو امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدجواد رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 841 یتیم زیر پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی قرار دارند.

وی تعداد حامیان مددجویان زیر پوشش امداد استان را 15 هزار و 295 نفر عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون 3 هزار و 810 نفر از ایتام زیر پوشش دارای حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: سرانه حامی به یتیم در کمیته امداد استان از میانگین کشوری بالاتر است.

4745 خانوار وام ضروری دریافت کردند

رضوی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون 901 سری جهیزیه بین فرزندان مددجویان این نهاد توزیع شده است، اذعان داشت: همچنین طی این مدت 4 هزار 745 خانوار وام ضروری دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: طی این مدت یک‌هزار و 575 خانوار برای معافیت از انشعاب آب، برق، گاز و تلفن به سازمان‌های مربوطه معرفی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تعداد بیمه‌شدگان امداد استان را 12 هزار و 284 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 3 هزار و 571 خانوار مجریان طرح‌های اشتغال، یک‌هزار و 351 زن سرپرست خانوار و 3 هزار و 123 خانوار بیمه روستائیان و عشایر هستند.

رضوی از توزیع 3 هزار سبد غذایی بین کودکان زیر شش سال مددجویان امداد استان طی سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به فقر مالی و مشکلات معیشتی مددجویان، این طرح با هدف جلوگیری از سوء تغذیه این قشر انجام می‌شود.

وی با اشاره به مراجعه 39 هزار و 107 نفر به ادارات امداد استان، خاطر نشان کرد: 21 درصد این افراد برای دریافت وام اشتغال، 13 درصد وام کارگشایی، 19 درصد برای جهیزیه و خرید لوازم و 21 درصد نیز برای دریافت خدمات معیشتی به این ادارات مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/69022/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول