اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران:

یادمان هفت‌تپه آماده حضور زائران مازندرانی است

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران گفت: با حضور خادمان لشکر عملیاتی 25 کربلا، یادمان هفت‌تپه، آماده حضور زائران مازندرانی است.

یادمان هفت‌تپه آماده حضور زائران مازندرانی است

سردار حمیدرضا رستمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری، با توجه به اینکه در یادمان هفت‌تپه حضور داشت، اظهار داشت: جوانان امروز این مرز و بوم در سال‌های حماسه و ایثار نبودند و فضای ارزشمند معنوی آن دوران را درک نکردند ولی بهترین راه برای تجسم آن فضای دلنشین و ارتباط گیری‌شان با شهدا و پیمودن مسیر والای آنان، سفر به سرزمین نور است.

وی با اشاره به اینکه حضور در مشهد شهیدان، معاهده‌ای نو با شهدا و آرمان‌های بلندشان است، افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در میان اجتماع و آشنایی نسل جدید انقلاب با ارزش‌ها و قداست‌های انقلاب، از دستاوردهای ارزنده سفر به کربلای ایران است.

رستمیان با یادآوری حماسه آفرینی‌های رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در ایام دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از پادگان هفت‌تپه، محل عبادتگاه غیورمردان خط‌شکن لشکر کربلا به یاد همه دوستان شهید و همه همرزمان هستم که با حضور خادمان لشکر عملیاتی 25 کربلا از چند روز قبل در این مکان، کلیه اقدامات برای زیارت زائران از این یادمان فراموش شده دفاع مقدس انجام شده و آماده حضور آنها از سراسر استان هستیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران بیان خاطرات آن دوران و فرهنگ بی‌بدیل دفاع مقدس را مهم‌ترین دغدغه فرهنگی این لشکر دانست و تصریح کرد: حضور رزمندگان لشکر 25 کربلا، همراه با زائران در مناطق علمیاتی، می‌تواند تأثیر بسزایی در شناخت زائران با حماسه‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای لشکر 25 کربلا داشته باشد.

وی هفت‌تپه را مقر دیروز رزمندگان لشکر 25 کربلا و پایگاه امروز انتقال فرهنگ مجاهدت‌های این لشکر خواند و ادامه داد: با استمرار بازگشایی این یادمان در سال‌های آینده،می‌توانیم نقش مردم مازندران در جنگ تحمیلی را به زیبایی برای نسل جدید تبیین کنیم.

رستمیان اذعان کرد: حضور جوانان و نوجوانان ولایت‌مدار و بسیجی همانند سال‌های گذشته چشمگیر و امیدبخش است و آنچه که به عنوان محوری‌ترین اصل مورد نظر قرار دارد، مسئله تأثیرگذاری فرهنگ پایداری بر روح و جان آنهاست که تحلیل آن به دست متخصصان فرهنگی، سبب کیفی‌سازی این مقوله مهم می‌شود.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران اردوهای راهیان نور را بیانگر «می‌توان با دست خالی اما با وحدت سینه استکبار را نشانه گرفت» دانست و اضافه کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور باید در اولویت فرهنگی همه دستگاه‌ها باشد و امنیت، سعادت و استقلالی که امروز با شهادت عزیزترین فرزندان این انقلاب رقم خورده، بخشی از هویت تاریخ ایران اسلامی است و باید این هویت دینی و انقلابی به زیباترین شکل ممکن انعکاس داده شود.

وی در پایان با بیان اینکه راهیان نور، سدی محکم در برابر تهدیدات فرهنگی دشمنان جاهل است، ابراز داشت: این حرکت یکی از بهترین ظرفیت‌های فرهنگی ایجاد شده در نظام است و باید برای انتقال این دستاوردها کوشید و این چیزی است که دشمن دوست ندارد.

انتهای پیام/86020/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول