اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان زنجان خبر داد

اعزام 270 نفر از اصناف و بازاریان زنجان به مناطق عملیاتی

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان زنجان از اعزام 270 نفر از بازاریان و اصناف استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام 270 نفر از اصناف و بازاریان زنجان به مناطق عملیاتی

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعدادی از اصناف و بازاریان استان زنجان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان استان زنجان به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این افراد در قالب شش اتوبوس به مناطق جنوب اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان زنجان با بیان اینکه 270 نفر از اصناف و بازاریان استان زنجان به مدت چهار روز در قالب کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب حضور دارند، اضافه کرد: اعزام این گروه از سوم فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود.

حیدری با بیان اینکه اصناف و بازاریان تا هفتم فروردین ماه سال آینده در مناطق مورد نظر حضور دارند، ادامه داد: خانواده‌های اعزام شده از مناطق عملیاتی «فکه»، «چزابه»، کربلای 5 والفجر 8 بازدید می‌کنند.

این مسئول هدف از اعزام خانواده‌های اصناف و بازاریان را به مناطق عملیاتی تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس برشمرد و یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف به شمار می‌رود.

وی آشنایی نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور برشمرد.

انتهای پیام/73006/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول