اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

ارائه آب و برق به مسکن مهر مانع بدبینی مردم به دولت می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: اگر آب و برق به مردم در پروژه‌های مسکن مهر داده نشود، آنها تصور می‌کنند، دولت قبل به فکر آنها بوده و این دولت این گونه عمل نمی‌کند و نباید بدبینی مردم به دولت جدید ایجاد شود.

ارائه آب و برق به مسکن مهر مانع بدبینی مردم به دولت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی شامگاه چهارشنبه در نشست وزیر نیرو با استاندار کرمان، نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی حوزه وزارت نیرو با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: ما باید با جهاد در عرصه کار و خدمت و اقتصاد مقاومتی کارها را دنبال کرده و از مشکلات مردم گره‌گشایی کنیم.

وی ابراز داشت: استان کرمان در تعامل بسیار خوب و نزدیکی بین مجموعه مدیران با مدیریت استاندار کرمان و نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی قرار دارد و این امر فرصت بسیار خوبی برای دولتمردان و وزرا است تا از این تعامل حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: نامه‌هایی با هماهنگی مدیران و استاندار کرمان در مورد مناطق مختلف تهیه شده که به وزیر نیرو تقدیم می‌شود.

زاهدی عنوان کرد: نمایندگان کرمان در مجلس همیشه فرازی از صحبت‌شان به فریاد «العطش» اختصاص دارد و استان کرمان واقعا تشنه است و به شدت نیاز به آب دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های احداث سد در استان کرمان بیان کرد: باید سرمایه‌گذاری برای اتمام این سدها صورت گیرد، زیرا بخشی از مشکلات در حوزه کمبود آب را برطرف می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: انتقال آب از مناطق مختلف کشور به استان کرمان یک ضرورت است و بخش خصوصی باید وارد صحنه شود.

زاهدی افزود: فاضلاب شهر کرمان 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، که ما این پول را نداریم و قرار شد این پروژه را به بخش خصوصی بدهیم و انتظار داریم که اجازه دهید، بخش خصوصی پای کار بیاید تا تحمیل بودجه برای دولت نباشد، زیرا بخش خصوصی آمادگی لازم را دارد.

وی تصریح کرد: شبکه‌های فرسوده آب در بسیاری از مناطق استان کرمان وجود دارد که هدررفت آب زیاد است و نیازمند بودجه برای احیای این شبکه‌ها هستیم و کمک برای آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی امری ضروری است.

زاهدی اظهار داشت: نیروگاه جنوب شرق کشور در کهنوج احیا شود و حمایت از نیروگاه زرند و استفاده از انرژی‌های نو در استان کرمان صورت گیرد.

وی گفت: در استان کرمان افرادی را داریم که سه سال در نوبت دریافت اشتراک برق هستند که درست نیست و اگر نتوانیم، برق را به مردم برسانیم، کم لطفی کرده‌ایم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: 3 هزار انشعاب غیرمجاز در حومه کرمان داریم که آمار خیلی زیادی است و مجوز روستا به این مناطق داده شده است در حالی که پروانه ساختمان ندارند و استاندار وقت کرمان تصمیم گرفت که آب، برق و گاز به ساکنان این مناطق بدهد و حالا انشعاب‌های غیرمجاز وجود دارد و از وزارت نیرو می‌خواهیم که این مناطق برق‌رسانی شود، زیرا به نفع برق کرمان است و از پرت برق جلوگیری می‌کند.

زاهدی ابراز داشت: به برخی از پروژه‌های مسکن مهر در استان کرمان برق و آب داده نشده است و باید در این زمینه کمک شود، زیرا این خانه‌ها ساخته و هزینه به کشور تحمیل شده است و نباید بدبینی مردم به دولت جدید ایجاد شود، زیرا اگر آب و برق به مردم در پروژه‌های مسکن مهر داده نشود، آنها تصور می‌کنند، دولت قبل به فکر آنها بوده و این دولت این گونه عمل نمی‌کند.

انتهای پیام/80019/ک40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول