اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان خبر داد

تولید ویژه‌برنامه‌های نوروزی در صدا و سیمای کرمان

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت نوروز 93 در صدا و سیمای استان تولید و آماده پخش شده است.

تولید ویژه‌برنامه‌های نوروزی در صدا و سیمای کرمان

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: سیمای مرکز کرمان با ویژه‌برنامه‌ای چهار ساعته به استقبال سال جدید می‌رود که این برنامه ترکیبی نمایشی شامل آیتم‌های مختلفی است.

وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه نوروز 93 سیمای مرکز کرمان شامل نمایش، گزارش از مهمانان نوروزی، موسیقی، دوربین مخفی، کلیپ‌های متنوع و شاد، معرفی چهره‌های ماندگار استان و شخصیت جذاب آقا ماشاءالله است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان خاطر نشان کرد: «نوروز‌نامه» عنوان برنامه‌ای 60 دقیقه‌ای است که در هفت قسمت و در قالب آیتم‌های شاد نمایشی، گزارش‌های جذاب مردمی، شخصیت شیرین ننه‌جون و دوربین مخفی و معرفی آداب و سنن کرمانی‌ها در ایام عید برای مخاطبان و مهمانان شبکه کرمان پخش می‌شود.

موسوی افزود: برنامه «دیدار» نیز در نوروز 93 در 13 برنامه 35 دقیقه‌ای طبق روال سال‌های گذشته به گفت‌و‌گو با مشاهیر کرمانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه «زندگی زیباست» کاری از گروه خانواده سیمای مرکز کرمان در ایام نوروز با حال و هوای عیدانه و با بخش‌های آشپزی، خواص میوه‌ها و سبزیجات، هنر در خانه و کارشناسی در قالب چهار برنامه 40 دقیقه‌ای پخش می‌شود.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: برنامه «روستا به روستا» در قالب دو  برنامه 30 دقیقه‌ای زندگی و فعالیت روستاییان را در آستانه نوروز در سیمای مرکز کرمان به تصویر می‌کشد.

موسوی افزود: برنامه «دنیای نوجوانی» در قالب چهار بخش 30 دقیقه‌ای به معرفی نوجوانان موفق می‌پردازد و گزارش و معرفی شهرستان‌ها از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به تقارن روزهای پایانی ایام فاطمیه و تعطیلات نوروزی ویژه‌برنامه عزاداری این ایام در قالب هفت برنامه زنده 90 دقیقه‌ای با حضور سخنرانان و مداحان کشوری از هشتم تا 14 فروردین‌ماه هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: «گشت و گذار» در قالب دو برنامه 30 دقیقه‌ای شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمان را با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی به ویژه ظرفیت‌های گردشگری معرفی می‌کند.

وی افزود: در «کرمان، ورزش، سلامت» در قالب دو برنامه ترکیبی 30 دقیقه‌ای ارائه و رویدادهای ورزشی استان مطرح و بخش‌های گزارش، پیشکسوت، قهرمان و کارشناسی پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان ادامه داد: برنامه «آخ‌جون کارتون» هم در 12 برنامه 40 دقیقه‌ای کارتون‌های ویژه عید نوروز را برای مخاطب کودک پخش می‌کند.

موسوی تصریح کرد: شبکه استانی صدای مرکز کرمان با برنامه «می‌رسد اینک بهار» به استقبال سال نو می‌رود؛ این برنامه از ساعت 18 و 30 دقیقه روز 29 اسفندماه آغاز می‌شود و تا ساعت 21 ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: «سال نو سلام» عنوان ویژه‌برنامه نوروزی صدای مرکز کرمان است که از یکم تا 13 فروردین‌ماه 93 هر روز از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 14 به مدت 150 دقیقه به طور زنده پخش می‌شود.

موسوی ادامه داد: معرفی اماکن دیدنی استان کرمان، گزارش وضعیت راه‌های استان و ترافیک شهری، گفت‌و‌گو با مهمانان نوروزی، ترانه‌های بهاری، نمایش‌های کوتاه، گفت‌و‌گو با هنرمندان و معرفی سوغات استان  کرمان از جمله بخش‌های برنامه «سال نو سلام» است.

وی اظهار کرد: « خوش به حال روزگار» هم برنامه زنده عصرگاهی رادیو کرمان است که در این ایام هر روز از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 21 به مدت 150 دقیقه پخش می‌شود و در فضایی شاد و مفرح با مخاطبان و مهمانان نوروزی همراه است.

موسوی خاطر نشان کرد: «روی خط نوجوانی» نیز در صدای مرکز کرمان در 13 قسمت به معرفی نوجوانان موفق کرمانی در رشته‌های علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی می‌پردازد و در ایام نوروز هر روز از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش‌ می‌شود.

وی گفت: «بهار در شعر شاعران کرمان‌زمین» و نمایش‌های 30 دقیقه‌ای با موضوع اجتماعی از دیگر برنامه‌های صدای مرکز کرمان به مناسبت ایام نوروز 93 است.

انتهای پیام/2446/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول