اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی مطرح ‌کر‌د

ارسال جدیدترین «اس.ان.جی» به خراسان شمالی/‌برقراری ارتباط از هر نقطه با صدا‌و‌سیما

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: تا سه ماه آینده صدا و سیمای استان با ورود یکی از تجهیزات فنی به یکی از مجهزترین مراکز کشور تبدیل خواهد شد.

ارسال جدیدترین «اس.ان.جی» به خراسان شمالی/‌برقراری ارتباط از هر نقطه با صدا‌و‌سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمد مهدوی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این تجهیزات که با نام اس ان جی وارد استان خواهد شد، قادر خواهد بود تا از هر نقطه ارتباط مستقیم با مرکز و یا سایر مراکز برقرار شود.

وی گفت: تا پیش از این صدا و سیمای خراسان شمالی برای ارسال زنده برنامه‌ها ناگزیر به استفاده این تجهیزات از تهران و یا خراسان رضوی بود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی عمده قابلیت این تجهیزات را برای برنامه‌های سیار برشمرد و یاد‌آور شد: بی‌گمان با ورود این تجهیزات به استان علاوه بر فراهم شدن زمینه ارسال زنده گزارش‌ها، خراسان شمالی به جمع استان‌های معدود دارای این قابلیت خواهد پیوست.

وی در بخش دیگری با اشاره به ‌افتتاح اخیر پنج طرح رسانه‌ای در شهرستان مرزی راز و جرگلان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و شماری از مسئولان گفت: این طرح‌ها شامل فرستنده دیجیتال شهر راز، احداث ساختمان و فرستنده دیجیتال بخش غلامان ، نصب مبدل چهار کاناله روستاهای بشدره ، کیلو پنجه و چال تلپک بود که به طورهمزمان به بهره برداری رسیدند.

به گفته مهدوی برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع نه میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی تصریح کرد: با راه اندازی این طرح‌های تلویزیونی 15 هزار نفر از ساکنان روستاها و شهرهای مرزی شهرستان راز و جرگلان از 19 شبکۀ رادیویی و تلویزیونی با کیفیت بهره‌مند شدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه تا چند سال گذشته 80 روستای مرزی راز و جرگلان از دریافت برنامه‌های صدا و سیما محروم بودند اضافه کرد: خوشبختانه با نگاه و همت مسئولان هر روز خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، سردار شریف به منظور شرکت در نشست‌هایی با مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و نیروهای سپاه و بسیج به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول