اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه:

صداوسیمای مازندران بستر لازم را برای پخش زنده همایش‌های ملی فراهم کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه مراسم هفت اسفند شیرگاه با حضور رئیس مجلس در شیرگاه برگزار شد، گفت: صدا و سیمای مرکز تبرستان بسترهای لازم را برای پخش همایش‌های ملی فراهم کند.

صداوسیمای مازندران بستر لازم را برای پخش زنده همایش‌های ملی فراهم کند

علی اشرف‌کجوری امروز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه شمالی سه برنامه محوری در طول سال برگزار می‌کند، اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی به محوریت آیت‌الله عبدالوهاب قاسمی از شهدای هفت تیر، سالروز رحلت آیت‌الله صالحی مازندرانی در 9 شهریور و حماسه هفت اسفند شیرگاه از برنامه‌های محوری سالانه در شهرستان سوادکوه شمالی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه مردم سوادکوه و سوادکوه شمالی را باید به هفت اسفند شیرگاه و دوران دفاع مقدس و ولایت‌مداری آنان بشناسیم، افزود: حضور مسئولان و شخصیت‌های برجسته نظام در برنامه‌های محوری این شهرستان لزوم پوشش رسانه‌ای و پخش مستقیم از شبکه تبرستان را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم و مسئولان در برنامه‌های مختلف شهرستان سوادکوه شمالی و حضور در مسابقات ورزشی مهم کشوری باید با هماهنگی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی همراه باشد، خاطرنشان کرد: پخش برنامه‌های محوری شهرستان سوادکوه سبب ترویج آموزه‌های انقلابی و دینی و فرهنگی و ورزشی و افزایش انگیزه برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی و ورزشی در جامعه می‌شود.

اشرف‌کجوری به وجود 112 شهید شهرستان سوادکوه شمالی و برگزاری یادواره 76 شهید منطقه لفور و عدم انعکاس مناسب آن در صدا و سیما اشاره و تصریح کرد: مکاتبات و رایزنی‌هایی برای پخش زنده برنامه‌های محوری شهرستان سوادکوه شمالی از شبکه تبرستان که با حضور مسئولان و شخصیت‌های برجسته کشور انجام می‌شود، شد که هنوز به نتیجه نرسیده است.

عضو ستاد برگزاری مراسم هفت اسفند شیرگاه با یادآوری اینکه مراسم هفت اسفند شیرگاه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد، متذکر شد: انتظار آن بود که مراسم هفت اسفند شیرگاه امسال به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش شود و صدا و سیمای مرکز تبرستان بسترهای لازم برای پخش آن را فراهم می‌کرد.

انتهای پیام/86015/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول