اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز هفته احسان و نیکوکاری انجام شد

برپایی پایگاه جشن نیکوکاری در 1500 مدرسه یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از ایجاد و راه‌اندازی هزار و 500پایگاه جشن نیکوکاری، امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان یزد خبر داد.

برپایی پایگاه جشن نیکوکاری در 1500 مدرسه یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد اکبری، پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار جشن نیکوکاری در یکی از مدارس یزد اظهار داشت: امسال جشنواره نیکوکاری طی سه روز برگزار می‌شود که امروز این جشن ویژه مدارس خواهد بود.

وی ادامه داد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری از صبح امروز در هزار و 500 مدرسه استان یزد آغاز به کار و کمک‌های دانش‌آموزان استان به نیازمندان را جمع‌آوری کرده است.

اکبری عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس، در همان مدارس صرف دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در آستانه سال جدید خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: فردا و پس‌فردا، پنج‌شنبه و جمعه نیز جشن نیکوکاری در پایگا‌ه‌های بسیج و مساجد و مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: در مجموع 2هزار پایگاه در سطح استان، کمک‌های مردمی به نیازمندان در آستانه سال جدید را در قالب جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت صدا و سیما و رسانه‌ها، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزان، بسیج و سایر دستگاه‌هایی که در اجرای این جشنواره همکاری کرده‌اند، اظهار امیدواری کرد: مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد نیز در این جشن حضوری پررنگ و خیرخواهانه داشته باشند.

اکبری با بیان اینکه مردم استان یزد، سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به این جشن کمک کردند، عنوان کرد: با استقبال انجام شده در روز نخست برگزاری این جشنواره، پیش‌بینی می‌شود کمک‌های امسال به 2 میلیارد تومان برسد.

این مسئول تاکید کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با شناسایی نیازمندان توسط هیئت امنای مساجد و مربیان مدارس، کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده را تا قبل از سال نو میان افراد نیازمند و کم‌بضاعت تقسیم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اذعان داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده در مساجد و پایگاه‌های بسیج نیز در میان مردم نیازمند همان محله‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2464/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول