اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

حمایت دستگاه‌های دولتی از ورزش ایلام ضروری است

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: حمایت دستگاه‌های دولتی و خصوصی از ورزش ایلام ضروری است.

حمایت دستگاه‌های دولتی از ورزش ایلام ضروری است

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه تیم جودو پالایش گاز ایلام یکی از تیم‌های مقتدر ایلام در لیگ برتر کشور است، اظهار داشت: این تیم با حمایت‌های پالایش گاز ایلام به این مرحله از فعالیت حرفه‌ای خود دست یافته که جا دارد از تلاش‌های مسئولان ارشد پالایش گاز ایلام تقدیر شود.

وی ادامه داد: این تیم برای کسب مقام سومی لیگ برتر به مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی رفت و با پیروزی در این دیدارها تیم سوم لیگ برتر جودو در سال 92 شد.

این مسئول با بیان اینکه تیم پالایش گاز ایلام در دیدار اول برابر تیم نیروی زمینی ارتش توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد، اضافه کرد: تیم پالایش گاز در دیدار پایانی خود با پیروزی چهار بر یک در مقابل تیم دانشگاه آزاد به عنوان سومین تیم لیگ برتر جودو دست یافت.

فتاحی این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش دوست استان به ویژه هیئت جودو استان تبریک گفت و از مدیران پالایش گاز استان که با حمایت خود زمینه ظهور استعدادهای ورزشی این رشته در کشور را فراهم کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: امیدواریم با حمایت بخش خصوصی و سایر ارگان‌های دولتی در استان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان در کشور و جهان باشیم.

انتهای پیام/2246/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول