اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد:

گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی توجیه اقتصادی ندارد

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی توجیه اقتصادی ندارد.

گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی توجیه اقتصادی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ صیدالی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد در پی اظهارات فرماندار کهگیلویه مبنی بر عدم گازرسانی به مناطق دیشموک و قلعه‌رئیسی اظهار کرد: فراتر از قانون نمی‌توان عمل کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که گازرسانی به هر شهری باید روال قانونی را طی کند، گفت: برای اجرای طرح‌های گازرسانی باید توجیه اقتصادی داشته باشد که در صورت دارا بودن شرایط در برنامه‌ کاری قرار می‌گیرد.

صیدالی تصریح کرد: بودجه‌ای که برای شرکت گاز ایران توسط نمایندگان به ازای هر علمک در سال 92 مصوب شده 2 میلیون تومان است.

این مسئول با تاکید بر این‌که گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: حوزه اختیارات شرکت گاز استان اقتصادی است اگر طرحی توجیه اقتصادی نداشته باشد به شرکت گاز جهت مصوب ارسال می‌شود که طرح گازرسانی به این مناطق را دو بار به شرکت گاز ارسال کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به این‌که طرح گازرسانی مناطق دیشموک و قلعه‌رئیسی به شرکت گاز ایران دو مرحله ارسال شده و کارشناسان شرکت طی بازدید از منطقه آن ‌را رد کردند این مسئله مجدد بار دیگر توسط کارشناسان رد و به تصویب نرسید.

صیدالی با تاکید بر این‌که نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی پیگیری‌های مستمری جهت گازرسانی به مناطق دیشموک و قلعه‌رئیسی داشتند، گفت: پیگیری هیچ کدام از مسئولان و نماینده مردم به نتیجه نرسیده است.

وی اذعان کرد: تنها کاری که می‌توان انجام داد ارائه طرح گازرسانی به کمیسیون انرژی مجلس است که با توجه به عدم توجیه اقتصادی طرح، مشخص شود که از چه طریقی گازرسانی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورت اجرای عملیات گازرسانی به مناطق دیشموک و قلعه‌رئیسی دو ایستگاه CNG و LNG را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول