اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان خبر داد

تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر همدان

شهردار همدان گفت: تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر همدان در قالب تفاهم‌نامه در 11 بند به امضا رسیده است.

تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیررضا یوسفیان ظهر امروز در دیدار با فرماندار همدان از تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر همدان خبر داد و افزود: تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر همدان با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های شورای چهارم و شهرداری در قالب تفاهم‌نامه در 11 بند به امضا رسیده است.

وی اضافه کرد: با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس شورای اسلامی شهر همدان و استاندار از سال آینده پرواز هوایی در همدان راه‌اندازی می‌شود.

شهردار همدان ادامه داد: نقشه‌برداری از سطح شهر همدان با دقت بالایی انجام شده تا این مختصات مبنایی برای طرح بازنگری طرح تفصیلی شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه پرواز هوایی نخستین گام سند چشم‌انداز توسعه شهر است، گفت: تبیین حریم شهر برنامه بعدی است که در حال حاضر مشاور طرح برای 32 هزار هکتار در حال انتخاب است.

یوسفیان به تصویب اجرای طرح سامانه انبوه‌بر حمل و نقل شهری (بی‌آرتی) در سطح شهر همدان اشاره کرد و گفت: این طرح با 500 میلیارد ریال در بودجه 93 پیش‌بینی شده است.

شهردار همدان از افزایش 93 درصدی بودجه سال 93 خبر داد و افزود: تعرفه سال آینده کمتر از نرخ تورم بسته شده و بیشترین سیاست‌گذاری روی تغییر کاربری‌ها بوده است.

انتهای پیام/89003/د20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول