اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس تاکید کرد

ضرورت تدوین سند چشم‌انداز توسعه برای آستارا

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای تدوین سند چشم‌انداز توسعه برای این شهرستان را مورد تأکید قرار داد.

ضرورت تدوین سند چشم‌انداز توسعه برای آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی‌رز عصر امروز در جمع رئیس و کارکنان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار کرد: آستارا قطب اقتصادی و گردشگری و تبادلات مرزی گیلان و دارای عرصه تجاری و بازرگانی و گردشگری ویژه  است.

وی آستارا را تنها مرز خشکی گیلان و پیشانی نظام دانست و تصریح کرد: امکانات موجود باید شرایط رشد و ارتقای آستارا را مهیا کند و با همین رویکرد جلوی هدررفت فرصت‌ها و سرمایه‌های مادی و نیروی انسانی را می‌توان گرفت.

نماینده مردم آستارا در مجلس تدوین یک سند چشم‌انداز توسعه برای این شهرستان مرزی را مهم دانست و افزود: عملکرد جزیره‌ای مانع از توسعه و پیشرفت آستارا است.

وی صنعت، معدن و تجارت را در ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران دارای نقش مهم خواند و خاطرنشان کرد: این سازمان می‌تواند اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال را محقق کند.

نعیمی‌رز یادآور شد: باید از فرصت و مسئولیتی که در اختیار مدیران اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا است برای خدمتگزاری صادقانه بهره گرفته شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در نشست مذکور اظهار کرد: برای رشد تولید و افزایش اشتغال نیازمند تشویق و راهنمایی مردم به سوی خریداری کالای ایرانی و تولید داخلی هستیم.

بیژن خالق‌وردی‌پور با اشاره به ذخیره‌سازی مناسب کالای اساسی و تامین دو برابری میوه شب عید امسال تصریح کرد: نمایشگاه بهاره و برگزاری فروش فوق‌العاده از جمله اقدام‌ها در آستانه فصل بهار است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول