اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت هدف جشن‌های نیکوکاری است

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نهادینه‌شدن فرهنگ احسان و نیکو‌کاری در تمام مدارس و محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت هدف از برگزاری جشن‌های نیکوکاری در سطح مدارس است.

محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت هدف جشن‌های نیکوکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جواد پور‌حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ نیکو‌کاری در یکی از مدارس دخترانه ناحیه چهار اصفهان اظهار کرد: کمک به دانش‌آموزان نیازمند یکی از برنامه‌های اجرایی در نظام آموزشی استان تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت نقش موثری در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد، اضافه کرد: جشن نیکو‌کاری هر ساله در نیمه اسفند ماه به عنوان سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه هر ساله جشن نیکو‌کاری به صورت با‌شکوه در مدارس موجود در سطح استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: فرهنگ احسان و نیکو‌کاری در تمام این مدارس نهادینه شده است.

وی با اشاره به اینکه البته جشن نیکو‌کاری طی هفته نیکو‌‌کاری توسط مجموعه‌های مختلف در سطح شهر‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری جشن‌های نیکو‌کاری در سطح شهر‌ها با همکاری صدا و سیما، بسیج، کانون‌های مساجد، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی در سطح شهر‌ها صورت می‌گیرد.

پور‌حسینی با بیان اینکه دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اقشار تأثیر‌گذار جامعه هستند، تاکید کرد: دانش‌آموزان با شرکت در این جشن می‌توانند به میزان بسیاری به افراد بی‌بضاعت کمک کنند و فرهنگ‌سازی‌های لازم را در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکو‌کاری در سطح جامعه انجام بدهند.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکو‌کاری در تمام مدارس و محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت به عنوان سیاست برگزاری جشن‌های نیکوکاری در سطح مدارس است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه تمام واحد‌های آموزشی استان هر ساله این جشن را در میان دانش‌آموزان برگزار می‌کنند، گفت: رسیدگی به نیاز‌های دانش‌آموزان محروم به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های برگزاری جشن‌های نیکو‌کاری در سطح مدارس است.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول