اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی ارشاد اسلامی هرمزگان:

دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات خلیج فارس در هرمزگان برگزار می‌شود

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات خلیج فارس در هرمزگان خبر داد.

دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات خلیج فارس در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشاد محمدی ظهر امروز طی نشستی گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات خلیج فارس تیرماه سال 93 در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مجوزهای لازم برای برگزاری این جشنواره در سطح منطقه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شده و فراخوان آن نیز تا آخر سال‌جاری منتشر می‌شود.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: این جشنواره با حضور اهالی مطبوعات و رسانه از استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر، کرمان، یزد و فارس شرکت می‌کنند.

محمدی با اشاره به موفقیت‌های اصحاب مطبوعات استان هرمزگان در جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای تصریح کرد: خبرنگاران هرمزگانی همواره توانسته‌اند در جشنواره‌های مختلف مطبوعات برای استان هرمزگان افتخارآفرینی کنند و جشنواره مطبوعات خلیج فارس نیز فرصت مناسبی برای عرضه آثار اهالی مطبوعات در هرمزگان و سایر استان‌های این منطقه است.

انتهای پیام/88007/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول