اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

ارسال 15 هزار اثر به جشنواره ملی مطبوعات کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: 15 هزار و 329 اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان ارسال شد.

ارسال 15 هزار اثر به جشنواره ملی مطبوعات کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم عزیززاده گرجی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه به منظور ارائه گزارش از روند برپایی یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی، اظهار داشت: جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان دارای سابقه 20 ساله‌ای است که تاکنون 10 دوره به صورت دوسالانه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار برگزاری جشنواره ملی مطبوعات به استانی دیگر واگذار شد، افزود: نوع نگاه رسانه‌ای در مازندران سبب شد تا برای نخستین‌بار میزبان این جشنواره فرهنگی ویژه کودکان ونوجوانان شویم.

این مسئول، تشکیل دبیرخانه و انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی استان را از فعالیت‌های کانون پرورش فکری به عنوان متولی این حوزه دانست و ادامه داد: موضوعات فراخوان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی با همفکری مدیران مسئول رسانه‌ها در استان و نیز با همکاری تعدادی از خبرنگاران در حوزه کودک و نوجوان انجام شد.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ دوره‌های گذشته محدود به نشریات ملی بود، خاطرنشان کرد: در این دوره نشریات کانونی، نشریات استانی که دارای تولیدات محتوایی متناسب با فراخوان جشنواره باشد، رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها حضور یافتند.

گرجی افزود: دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی از فعالیت‌های جنبی برگزاری یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان در مازندران است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در 11 محور برگزار می‌شود، تصریح کرد: موضوعات تیتر، خبر، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس، داستان، طنز و غیره باید با موضوعات حوزه دین، فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ شهروندی و اخلاق‌مداری باشد.

گرجی از استقبال خوب رسانه‌ها در یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان خبر داد و گفت: 15 هزار و 329 اثر به دبیرخانه ارسال شد که این آمار در دوره‌های گذشته به 5 هزار اثر رسیده بود.

وی افزود: 11 هزار و 114 اثر در بخش ملی، 2 هزار و 648 اثر در بخش کانونی، 1367 اثر استانی و 200 اثر در بخش فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شد.

گرجی بیان داشت: یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان از اول تا چهارم اردیبهشت ماه 93 در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86006/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول