اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 6 استان

تقویم ورزشی منطقه 2 دانشگاه آزاد مشخص شد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تقویم ورزشی مسابقات منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی کشور استان‌های همدان، قزوین، کرمانشاه، لرستان، ایلام و زنجان مشخص شد.

تقویم ورزشی منطقه 2 دانشگاه آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید علی‌اصغر تروهید پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با ساختار جدید مدیریتی دانشگاه شاهد پیشرفت در تمام عرصه‌ها خواهیم بود و ورزش نیز در این مدیریت دارای نگاه جدی است

وی تصریح کرد: ساختار جدید و واگذاری اختیار به استان‌ها و برقراری سرانه ورزشی برای دانشجویان می‌تواند در پیشرفت ورزش در بین دانشجویان چه در سطح ورزش همگانی و چه در سطح ورزش قهرمانی موثر باشد.

در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگانی از استان‌های همدان، قزوین، کرمانشاه، لرستان، ایلام و زنجان به میزبانی واحد همدان برگزار شد تقویم ورزشی هشت رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتبال، فوتسال، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی و کاراته در این منطقه ورزشی کشور بسته شد.

بر اساس این تقویم رشته والیبال خواهران و برادران به میزبانی استان لرستان و شهرستان‌های بروجرد و خرم آباد در روزهای 14 تا 18 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

میزبانی رشته بسکتبال خواهران و برادران در استان و به میزبانی واحدهای همدان و ملایر در 19 تا 23 اردیبهشت و رشته هندبال به میزبانی واحد کرمانشاه در 25 تا 29 اردیبهشت ماه و فوتبال برادران به میزبانی واحد تاکستان که تاریخ برگزاری آن هنوز مشخص نشده، محول شد.

میزبانی فوتسال خواهران به دانشگاه آزاد واحد زنجان از 29 اردیبهشت تا دوم خرداد واگذار شد و رشته تکواندو برادران به میزبانی واحد همدان از 13 تا 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

میزبانی کشتی آزاد و فرنگی هم بر اساس این تقویم به واحد ایلام در تاریخ 31 اردیبهشت تا دوم خرداد رسید و سرانجام رشته کاراته برادران نیز در واحد خرم‌آباد از سوم تا پنجم خرداد برگزار می‌شود.

مقرر شد مسابقات استانی این رشته‌ها از نیمه دوم فروردین ماه تا نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار شود.

انتهای پیام/89003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول