اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات ورزشی دانشگاه‌های آزاد در 5 استان برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی واحدها و مراکز دانشگاه‌های آزاد به میزبانی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و یزد برگزار می‌شود.

مسابقات ورزشی دانشگاه‌های آزاد در 5 استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد بنی‌اسد عصر امروز در نشست تربیت بدنی دانشگاه آزاد کرمان اظهار داشت: برنامه زمان‌بندی مسابقات ورزشی واحدها و مراکز دانشگاهی آزاد به میزبانی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و یزد برگزار می‌شود.

نماینده اداره کل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: قرار است با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان‌ها و واحدهای دانشگاهی و شرایط برگزاری، مسابقات رشته‌های والیبال خواهران، هندبال برادران و کشتی آزاد و فرنگی برادران به میزبانی واحد بیرجند در خراسان جنوبی برگزار شود.

بنی‌اسد بیان داشت: دانشجویان رشته‌های بسکتبال خواهران و فوتبال برادران به میزبانی واحد زاهدان سیستان بلوچستان در بهار سال آینده مسابقه دارند.

وی خاطر نشان کرد: رشته‌های کاراته برادران، تکواندو برادران و فوتسال خواهران به میزبانی واحد بندرعباس در هرمزگان و مسابقات رشته بسکتبال برادران به میزبانی واحد کرمان نیز در بهار سال آینده برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: با همکاری رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی این پنج استان و با توجه به دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان مرکزی این مسابقات با مشارکت دانشجویان واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول