اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد

رشد 190 درصدی طرح‌های پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج از رشد 190 درصدی طرح‌های پژوهشی دانشگاه آزاد این شهر خبر داد.

رشد 190 درصدی طرح‌های پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کرم جانی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اصحاب رسانه را چشم بینای هر جامعه‌ای عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها رابطان بین مردم و مسئولان هستند از این‌رو در جهت‌دهی و ایجاد تحولات در جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج ضمن تاکید به اصحاب رسانه و قلم کهگیلویه و بویراحمد نپرداختن به مسائل حاشیه‌ای اظهار کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها که چشم بینای جامعه هستند مشکلات را به نحو مطلوب به مسئولان انعکاس دهند.

این مسئول کهگلویه و بویراحمد را دارای مشکلات فرهنگی و اجتماعی زیادی دانست و گفت: توجه به معضلات موجود در استان و رفع آن‌ها تا حدودی بستگی به حضور جدی رسانه‌ها به منظور انعکاس آن‌ها به مدیران و رسیدگی جهت رفع آن‌ها دارد که انتظار می‌رود رسانه‌ها همچنان بیشتر از گذشته به این مسائل توجه کنند.

جانی‌پور در ادامه به برنامه‌های دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های آزاد با استقبال بی‌نظیری از سوی احزاب، گروه‌ها و سیاسیون در کشور روبرو شده که واحد یاسوج از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد در راستای منویات مقام معظم رهبری و روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه دانشجویی و دیگر اقشار جامعه برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی تا کنون هیچ گونه مشکلی به وجود نیامده است.

جانی‌پور تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل واحد علوم و تحقیقات واحد یاسوج و واحد آموزشی سما را بیش ‌از 13 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: حدود هشت هزار نفر آن در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج این دانشگاه را دارای 62 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوان حداقل‌ نیازهای دانشجویان این دانشگاه را برآورده کنیم و همواره در راستای ارتقاء و توسعه علمی آن حرکت کنیم.

این مسئول در خاتمه تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد یاسوج تا رسیدن به نقطه مناسب و استاندارد واقعی در حوزه پژوهشی فاصله زیادی دارد، گفت: روند رشد سالانه طرح‌های پژوهشی این واحد دانشگاهی قریب به 190 درصد است.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول