اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد راهیان نور مازندران خبر داد

افتتاح نمایشگاه تصویری تجسمی خاکریز با حضور سردار فضلی

رئیس ستاد راهیان نور مازندران گفت: نمایشگاه تصویری تجسمی خاکریز با حضور سردار فضلی در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه تصویری تجسمی خاکریز با حضور سردار فضلی

قاسم هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری با تشریح اهداف برپایی اردوهای راهیان نور اظهار داشت: این حرکت همانند حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس، تأثیرات ارزنده‌ای بر روی نسل سوم و چهارم انقلاب برای آشنایی با فرهنگ ناب ایثار و شهادت داشته و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به این نسل، وظیفه امروز ما نسل اولی‌های انقلاب است.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران با تأکید بر اینکه حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور می‌تواند یکی از جبهه‌های نرم دفاع فرهنگی در برابر هجمه ناجوانمردانه و مستکبرانه فرهنگی دشمن باشد، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی و ملت قدرشناس ایران، همواره بر روی شعارهای خود در برابر مستکبران و زورگویان تا آخرین نفس ایستاده است.

هاشمی بیان داشت: اردوی راهیان نور از جمله فعالیت‌های فرهنگی ارزشمندی است که سبب ناامیدی و نگرانی استکبار شده و از آن جهت حائز اهمیت است که تمام اقشار جامعه را می‌توان در قالب یک برنامه فرهنگی، بسیج کرد و با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن، مسئولان فرهنگی باید نگاهی خلاقانه و دقیق‌‌تر به این مجموعه داشته باشند.

وی یکی از اقدامات مهم فرهنگی ستاد راهیان نور مازندران را برپایی نمایشگاه تصویری تجسمی خاکریز در اردوگاه شهدای مازندران اعلام کرد و اذعان داشت: این نمایشگاه تخصصی که توسط عده‌ای از بسیجیان مازندرانی با عنوان «گروه طراحان پلاک هشت» بنا شده، یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که در سطح کشور ایجاد شده و به نوعی این نمایشگاه را باید محصول جدید جوانان ایرانی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن دانست.

هاشمی بیان داشت: این نمایشگاه، امروز پنج‌شنبه، 15 اسفند با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و معاونان هماهنگ کننده تمام سپاه‌های استانی، افتتاح می‌شود.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی از این سفرهای خودجوشِ دلباختگان شهدا می‏‌ترسند و تبلیغات گسترده‌ای علیه این سفر معنوی می‌کنند، گفت: دشمن نادان نظام جمهوری اسلامی، در پی تلاش برای تخریب افکار عمومی بوده و نمی‏‌خواهند این راه نورانی باز بماند، ما باید جوانان و نوجوانان مان را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم و نگذاریم که تبلیغات بی‌رحمانه دشمنان علیه راهیان نور، منتج به نتیجه شود چرا که آنها بر اثرات این سفر معنوی آگاه هستند.

وی در پایان یادآور شد: بهترین و مهم‏‌ترین راه‌ مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام و معاندین نظام، بیان سیره‌ شهدا برای تمامی آحاد جامعه است.

انتهای پیام/86020/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول