اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود:

طرح آرامش بهاری سبب ترویج سنت‌های اسلامی در میان مردم می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: بقاع متبرکه بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های طرح آرامش بهاری است و این طرح سبب ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در میان مردم می‌شود.

طرح آرامش بهاری سبب ترویج سنت‌های اسلامی در میان مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باور‌های دینی مذهبی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران در آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) بادرود برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی و خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در زائران و گردشگران نوروزی از دیگر اهداف برگزاری این طرح در امامزاده آقا علی عباس (ع) محسوب می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود تصریح کرد: اجرای مراسم لحظه تحویل سال نو همراه با قرائت ادعیه توسل، کمیل، ندبه، زیارت آل یاسین و دعای تحویل سال، نقاره‌زنی، پخش زنده پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و برپایی خیمه‌های معرفت، عطر‌افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء، تهیه هفت‌سین قرآنی نیز از برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح است.

وی با بیان اینکه همچنین اجرای مسابقه پیامکی و ایجاد غرفه‌های قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، نیز از برنامه‌های اجرایی این طرح است، ادامه داد: در قالب این طرح برنامه‌های برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برپایی ایستگاه مشاوره، برپایی نماز جماعت و توزیع پوستر عملکرد اوقاف و امور خیریه نیز صورت می‌گیرد.

روان با بیان اینکه ترویج و گسترش فضائل اهل بیت (ع) در راستای تقویت بنیه‌های دینی و مذهبی امری مهم و اساسی است، تاکید کرد: بقاع متبرکه بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های طرح آرامش بهاری است و این طرح سبب ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در میان مردم می‌شود.

انتهای پیام/63025/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول