اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

خسارت‌دیدگان حریق امامزاده ابراهیم شفت حمایت می‌شوند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: با اخذ مصوبه هیئت وزیران فرصت استثنایی برای حمایت از خسارت‌دیدگان حریق منطقه امامزاده ابراهیم شفت ایجاد شده است.

خسارت‌دیدگان حریق امامزاده ابراهیم شفت حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، ناصر عاشوری عصر امروز در جلسه کمیته تخصیص امور عمرانی روستای نمونه گردشگری امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان اظهار کرد: منطقه امامزاده ابراهیم (ع) سالانه پذیرای زائران بسیاری است و از مناطق مهم گردشگری محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی شفت در راستای ارتقای فضای عمرانی و گردشگری منطقه مذکور تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های خوبی در مراحل مختلف برای منطقه زیارتی گردشگری امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به رایزنی‌های اخیر با هیئت وزیران درباره حمایت از منطقه خسارت‌دیده امامزاده ابراهیم (ع)، گفت: تلاش کردیم برای اخذ مصوبه هیئت وزیران فرصت استثنایی برای حمایت از خسارت‌دیدگان ناشی از حریق و ارتقای سطح عمرانی این روستا ایجاد شود. 

* اختصاص اعتبار لازم برای بازسازی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

فرماندار شفت نیز در ادامه جلسه مذکور با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز 93 اظهار کرد: مسئولان حوزه گردشگری شفت با آغاز سال نو توجه ویژه‌ای نسبت به روستای نمونه گردشگری امام زاده ابراهیم (ع) داشته باشند.

جواد شفیعی‌ثابت، محوریت جلسه کمیته تخصیص امور عمرانی روستای نمونه گردشگری امامزاده ابراهیم (ع) را پیگیری و ارائه آخرین گزارش‌ها و اقدام‌ها برای بازسازی، ساخت و سازهای جدید و برنامه‌ریزی به منظور استقبال از گردشگران نوروزی عنوان کرد.

وی پیگیری مصوبات کمیته برنامه‌ریزی را احداث مرکز بهداشت، پاسگاه فصلی و پروژه آبخیزداری، تکمیل اجرای طرح هادی ذکر کرد.

این مسئول، افزود: امور برق، آب و فاضلاب و دیگر مسائل مربوط به عمران و آبادانی روستای نمونه گردشگری امامزاده ابراهیم (ع) نیز اقدامی مهم در راستای رفاه حال زائران و گردشگران این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: با همت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بنیاد مسکن، دهیاران و شوراهای اسلامی شفت باید مرحله به مرحله برنامه‌ریزی‌ها برای بازسازی منطقه امامزاده ابراهیم اجرا شود. 

*اختصاص 20 میلیون تومان اعتبار عمرانی به امامزاده ابراهیم (ع) شفت

رئیس بنیاد مسکن شفت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: بالغ بر 20 میلیون تومان وام با سود چهار درصد با عاملیت بانک‌های صادرات و کشاورزی برای آغاز عملیات ساخت و سازهای عمرانی منطقه امامزاده ابراهیم (ع) اختصاص یافته است.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور با رایزنی مدیران حاضر برای ساخت ساختمان راهنمای گردشگری و صنایع‌دستی روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت بالغ بر 400 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت.

انتهای پیام/84003/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول