اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

مردم منوجان حماسه احسان و نیکوکاری را خلق می‌کنند

فرماندار منوجان گفت: مردم منوجان مانند سال‌های گذشته حماسه احسان و نیکوکاری را برای کمک به هم‌نوعان خود خلق می‌کنند.

مردم منوجان حماسه احسان و نیکوکاری را خلق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد جشن نیکوکاری این شهرستان با بیان اینکه جشن نیکوکاری احسان، تعاون و سبقت در خیرات و شرکت در خوشبختی است، اظهار داشت: از جمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه‌های دین اسلام مورد توجه قرار گرفته، احسان و نیکوکاری است.

تشکری بیان داشت: احسان و نیکوکاری دارای مصادیق فراوان در حوزه‌های گوناگون ارتباط خدا با انسان، ارتباط انسان با خدا، ارتباط انسان با خود و ارتباط انسان با دیگران است.

وی تصریح کرد: با احسان و نیکوکاری قدرت و منزلت اجتماعی افراد حفظ و موجب رهایی از غم و اندوه دیگران می‌شود.

فرماندار منوجان خاطرنشان کرد: مردم منوجان مانند سال‌های گذشته حماسه احسان و نیکوکاری را برای کمک به هم‌نوعان خود خلق می‌کنند و با حضور خود در پایگاه‌های جشن نیکوکاری هدایا و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان نیز گفت: در آموزه‌های دینی، آیات قرآن، سیره اهل بیت و بزرگان دین در نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوعان مطالبی بسیار ارزنده آمده است که ما باید در زندگی خود از آنها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: ما باید در کار خیر پیشتاز باشیم و این فرصت را از دست ندهیم و در جشن نیکوکاری شریک باشیم و از آنچه که داریم به دیگران هم بدهیم که از آن استفاده کنند.

رضوانی بیان داشت: کسانی که در راه خدا انفاق می‌کنند به عنوان الگوی خود قرار دهیم همان طور که خداوند می‌فرماید، کسی که حسنه‌ای یا کار نیک برای من بیاورد، ده برابر پاداش به او می‌دهم.

امام جمعه منوجان در پایان ابراز داشت: روز جشن نیکوکاری به نوعی روز تعاون است و جشن نیکوکاری حرکت و همایش ملی در راستای زدودن چهره ناپسند فقر و درماندگی و کمک به افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

انتهای پیام/80006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول