اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد منوجان خبر داد

برپایی 20 پایگاه جشن نیکوکاری در منوجان

مدیر کمیته امداد شهرستان منوجان گفت: در جشن نیکوکاری امسال، 10 پایگاه سیار، هفت پایگاه ثابت و سه پایگاه در مساجد هدایای مردمی در جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کنند.

برپایی 20 پایگاه جشن نیکوکاری در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، علی رئیسی بعد از ظهر امروز در جلسه جشن نیکوکاری این شهرستان اظهار داشت: سیاست کمیته امداد به جای تامین معیشت مددجویان توانمندسازی آنها است و در این زمینه تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال کمیته امداد منوجان طی سال جاری 162 طرح در حوزه خدمات و کشاورزی و فروش ... با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 725 میلیون ریال اجرا شده است.

رئیسی ابراز داشت: در حوزه توانمندسازی و فرهنگی سرمایه‌گذاری بسیار عظیمی در طرح نظام جامع آموزش خانواده انجام داده و در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی به تعداد یک‌هزار و شش نفر و 167 ‌دانشجو با اعتباری بالغ بر 326 میلیون ریال هزینه کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان منوجان افزود: با توجه به اینکه نگرش مددجویان از کمک‌های بلاعوض به وام معطوف شده، طی سال جاری 832 مورد وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 506 میلیون ریال برای هزینه تحصیلی، درمان و بدهی به مددجویان پرداخت شده است.

رئیسی عنوان کرد: در حوزه توانمندسازی در بخش ازدواج‌های آسان طی سال جاری 301 مورد جهیزیه به ارزش 3 میلیارد و 10 میلیون ریال و هدیه ازدواج پرداخت شده است.

وی گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی که در زمینه احسان و نیکوکاری در شهرستان به عمل آمده طی سال جاری مبلغ یک‌میلیارد و 166 میلیون ریال جمع‌آوری و هزینه شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، 586 واحد برگشتی از طرح کپرزدایی احداث و در اختیار مددجویان قرارگرفته و در حوزه بهداشت و درمان و پیشگیری به تعداد 310 نفر، مبلغ 107 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اذعان داشت: در راستای پایداری طرح‌های اشتغال این نهاد، تاکنون 439 نفر به مبلغ 3 میلیارد و 791 میلیون ریال بیمه تامین اجتماعی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در جشن نیکوکاری امسال، 10 پایگاه سیار، هفت پایگاه ثابت و سه پایگاه در مساجد هدایای مردمی در جشن نیکوکاری را جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/80006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول