اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

بیشتر صنایع در مازندران هنوز در دوران ابتدایی کار قرار دارند

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بیشتر صنایع مازندران هنوز به بلوغ نرسیدند و دوران ابتدایی کار را دنبال می‌کنند.

بیشتر صنایع در مازندران هنوز در دوران ابتدایی کار قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مصطفی موسوی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در سالن اجتماعات بانک ملی استان، اظهار داشت: از تاخیر دو دهه‌ای صنعت در مازندران متاثر هستیم.

وی با بیان اینکه بیشتر صنایع مازندران هنوز به بلوغ نرسیدند و دوران ابتدایی کار را دنبال می‌کنند، گفت: کارهای زیرساختی بسیاری در شهرک‌های صنعتی مازندران باقیمانده که باید پیگیری شود.

موسوی با اشاره به اینکه اقلیم و جغرافیای مازندران، نقطه تمایز این استان با سایر استان‌های کشور است، ادامه داد: بر رعایت مسائل زیست‌محیطی در صنعت تاکید داریم.

وی با اشاره به فعالیت 11 تصفیه‌خانه صنعتی در مازندران، گفت: هزینه نگهداری این تصفیه‌خانه‌ها معادل ایجاد یک تصفیه‌خانه جدید است.

این مسئول با بیان اینکه اراضی کم‌بازده استان را باید شناسایی و به شهرک‌های صنعتی اضافه کنیم، افزود: با حمایت دستگاه‌‌ها به ویژه اداره کل منابع طبیعی و جهادکشاورزی، شهرک‌های صنعتی مزیت‌دار را توسعه دهیم.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه در غرب و مرکز مازندران، زمینی برای واگذاری نداریم، خاطرنشان کرد: اولویت ما توسعه شهرک‌های صنعتی مزیت‌دار است.

‌‌انتهای پیام/86007‌/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول