اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

رشد 91 درصدی اشتغال در تویسرکان

فرماندار شهرستان تویسرکان از تحقق 2 هزار و 197 شغل در سال 92 در شهرستان تویسرکان خبر داد.

رشد 91 درصدی اشتغال در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مهرداد موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: نگاه گذرا بر آمار و ارقام اشتغال تویسرکان تعلل و کوتاهی برخی از دستگاه‌ها در انجام تعهد ایجاد فرصت شغلی را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد شغل ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها را در اجتماع کاهش می‌دهد بر توسعه و گسترش مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در تویسرکان، تحقق این مهم نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر پیگیری مشاغل خانگی از طریق پست‌بانک خواستار همت مضاعف دستگاه‌های عامل بر تحقق تعهد اشتغال آن‌ها تا پایان سال جاری شد.

وی با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا(ع) تعهدات خود را تا آخر سال پرداخت کند، گفت: شرکت‌های مربوط به مرغ و خوراک دان و جوجه به جهاد کشاورزی و شرکت آذربال و کشت صنعت سهیل برای رفع مشکل به بانک ملی مراجعه کنند.

موسوی با اشاره به رشد 91 درصدی اشتغال در تویسرکان، یادآور شد: از میزان سهمیه 2 هزار و 417 فقره شغل سال جاری 2 هزار و 197 شغل در تویسرکان ایجاد شده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تویسرکان نیز گفت: دستگاه‌هایی که اشتغال ایجاد شده خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند هر چه سریعتر در این مورد اقدام کنند.

امیر بنی‌اردلان با اشاره به 11 هزار و 33 نفر بیمه شده اصلی در تویسرکان، از رشد صدور بیمه اجباری و اختیاری در شهرستان خبر داد.

وی در پایان سخنانش افزود: اداراتی که کمبود نیرو انسانی دارند با فرمانداری مکاتبه کنند.

انتهای پیام/89010/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول