اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند خبر داد

تعهد ایجاد 5780 فرصت شغلی در دماوند

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند از تعهد ایجاد پنج هزار و 780 نفر فرصت شغلی در سال جاری در دماوند خبر داد.

تعهد ایجاد 5780 فرصت شغلی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی علی‌محمدی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان در خصوص مشاغل خانگی در شهرستان بیان داشت: به جز دو اداره که ظرفیت بالایی نیز دارند، متأسفانه بقیه ادارات در این حوزه در دماوند عملکرد خوبی نداشتند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند افزود: اداراتی مانند بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره)، همکاری و تعامل خوبی در این زمینه با اداره کار و امور اجتماعی شهرستان دماوند داشته‌‏اند.

علی‌محمدی ضمن گلایه از دستگاه‌های کم‌کار در زمینه اشتغال به ویژه در بحث مشاغل خانگی گفت: آمار موجود حاکی از این امر است که نهادهای کم‌کار در زمینه مشاغل خانگی متقاضیان زیادی دارند و باید بیشتر به این امر مهم توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های اقتصاد و اشتغال در شهرستان دماوند طبق سنوات گذشته در حال پیگیری بوده و آمارها حاکی از پیشرفت در این بخش در دماوند است.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند تعهد ایجاد شده در سال جاری که پنج هزار و 780 نفر است، را نسبت به تعهد سال 91 واقعی‌تر خواند و گفت: سال گذشته تعهدی که برای ما گذاشته شده بود، ایجاد اشتغال برای بیش از 20 هزار نفر در شهرستان بود که مسلما این میزان در اجرا عملی نبود.

وی تصریح کرد: اکنون با این رویکرد به قضیه نگاه شده ‌است که با نگرشی واقعی‌تر به آمارها، بتوانیم اشتغال پایدار در دماوند ایجاد کنیم.

علی‌محمدی با ذکر اینکه در سال آینده نوید زندگی بهتر در جامعه وجود دارد، گفت: آمار و گزارش‏‌های موجود در 6 ماه پایانی سال حاکی از این است که امید به زندگی در جامعه بالاتر رفته و در چشم‌اندازهای مختلف، زندگی در نظر مردم رو به بهبودی است.

وی با اشاره به جلوگیری از رشد تورم در ماه‌های اخیر افزود: با عمل به توافقات هسته‌ای و گشایش‌های ملی، این امیدواری برای مردم وجود دارد که در سال 93 در معیشت، عمران و اشتغال وضعی مطلوب داشته باشیم.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول