اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا:

بسیج دانش‌آموزی اساس و زیر بنای فعالیت‌های بسیج است

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا با بیان اینکه تعلیم و آموزش یکی از مولفه‌های اساسی در تربیت نسل آینده است، گفت: بسیج دانش‌آموزی یکی از محورهای مهم در بحث تعلیم و آموزش است.

بسیج دانش‌آموزی اساس و زیر بنای فعالیت‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، نادر ارسلانی اظهار کرد: کمیته‌های اجرایی در این راستا با توجه به ملاک‌هایی که برای آنها در نواحی استان تعریف شده فعالیت می‌کنند که در 14 محور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی نحوه اجرای برنامه های ابلاغی و مصوب در حوزه‌های دانش‌آموزی، چگونگی تصمیم‌گیری درباره نحوه پشتیبانی و اجرای برنامه‌ها، رسیدگی به مشکلات حوزه‌های بسیج دانش آموزی و چندین موضوع دیگر را از اهم ملاک‌های انتخاب کمیته‌ها برشمرد.

ارسلانی با اشاره به اینکه در سطح استان 31 کمیته اجرایی وجود دارد، اضافه کرد: کمیته های برتر بعد از 21 روز و با حضور دو گروه از سپاه عاشورا و آموزش و پرورش ارزیابی و شناخته شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌شرقی حضور فرمانده سپاه عاشورا را در نهمین همایش این کمیته‌ها نشان از اهمیت آنها دانست و گفت: این کمیته‌ها در سه سطح مناطق برخوردار، نیمه برخوردار و کم برخوردار انتخاب و معرفی شدند.

وی عنوان کرد: کمیته‌های اجرایی در نواحی شهرستان به صورت مشترک در حوزه خواهران و برادران فعالیت می‌کنند.

در این همایش نواحی هوراند، مهربان و صوفیان در سطح مناطق کم برخوردار، شبستر، عجب شیر و ملکان در سطح مناطق نیمه برخوردار و میانه، مرند و ناحیه پنج تبریز در سطح مناطق برخوردار به ترتیب رتبه نخست تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/60002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول