اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان عنوان کرد

وجود 50 هزار جلد کتاب در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان

رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت بیش از 50 هزار جلد کتاب موجود است.

وجود 50 هزار جلد کتاب در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های سومین جشنواره سفره‌های هفت‌سین خلاقانه دانش‌آموزان اظهار داشت: پژوهشکده تعلیم و تربیت یک ظرفیت بسیار خوبی در سطح استان کرمان است.

وی افزود: در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت‌ بیش از 50 هزار جلد کتاب موجود است و یک سایت خوب برای استفاده دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی دارد.

رضایی بیان کرد: ما رقیب پژوهش‌سرا نیستیم، بلکه یک واحد کمک کننده و تسهیل کننده کارهای پژوهشی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی هستیم‌.

وی عنوان کرد: کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت از فردا صبح فعالیت خود را مجدد آغاز می‌کند و در ایام عید تصمیم داریم این کتابخانه را به عنوان یکی از پایگاه‌های مطالعاتی در ایام نوروز برای دانش‌آموزان مقطع سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی قرار دهیم.

رضایی گفت: سفارش من به دانش‌آموزان و معلمان است که حداقل سالی یک بار از ‌موزه آگیرا که تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان را به نمایش گذاشته بازدید داشته باشند.

وی تصریح کرد: موزه آگیرا یک ظرفیت است تا ما تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان را بشناسیم و به دیگران هم منتقل کنیم.

رضایی بیان داشت: پژوهشکده تعلیم و تربیت بخش‌های مختلفی دارد هم در زمینه علوم انسانی، علوم پایه و علوم تجربی کارهای خوبی در سال‌های گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/80018/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول