اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

کنترل کیفیت آب آشامیدنی روستاهای کرمان توسط آزمایشگاه‌های سیار

آزمایشگاه سیار با استقرار در روستاهای مختلف استان کرمان کیفیت آب آشامیدنی را کنترل می‌کنند.

کنترل کیفیت آب آشامیدنی روستاهای کرمان توسط آزمایشگاه‌های سیار

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان به صورت سرزده از روستاها بازدید می‌کند و آب آشامیدنی این مناطق را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه ریگان یکی از شهرستان‌های مرزی استان کرمان است، بررسی و نظارت جدی کیفیت آب آشامیدنی در روستاهای این خطه باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان در حاشیه بازدید از وضعیت آب آشامیدنی روستاهای شهرستان ریگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان این است، آبی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد، کاملا بهداشتی و سالم باشد.

حسین نخعی تصریح کرد: علاوه بر اینکه آزمایشگاه‌های ثابتی در تمام نقاط شهرستان‌های استان کرمان داریم که کیفیت آب را روزانه زیر کنترل دارند، آزمایشگاه سیار نیز به صورت اتفاقی و سرزده به شهرستان‌های استان می‌روند و کیفیت آب را کنترل می‌کنند.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان جزو شهرستان‌های مرزی است و احتمال ورود بیماری‌های آبی وجود دارد، بررسی کیفیت آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان در اولویت است.

نخعی بیان داشت: منابع تامین آب و شبکه‌های آب آشامیدنی با استقرار آزمایشگاه سیار در مناطق روستایی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان کیفیت آب مشخص می‌شود.

مسئول آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان تصریح کرد: آب شهرستان ریگان مطلوب و با کیفیت است.

انتهای پیام/80014/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول