اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور 1400 سند مالکیت کاداستری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان دی ماه امسال افزون بر یک‌هزار و 482 برگ سند مالکیت کاداستری در راستای قانون ساماندهی صادر شده است.

صدور 1400 سند مالکیت کاداستری در چهارمحال و بختیاری

محمدحسن بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: آموزش لازمه رشد هر سازمان است، چرا که ارتقاء و رشد سطح علمی و عملی کارکنان در انجام امور ثبتی و تسریع در خدمت رسانی به ارباب رجوع را به دنبال خواهد شد.

وی بر ضرورت تسریع در صدور رای و اسناد مالکیت تاکید کرد و گفت: روستائیان از هر جهت مستحق کمک هستند و ما وظیفه داریم با دید مساعد و مثبت نظر مردم و قانونگذار را در این خصوص جلب کنیم.

بهادر خاطرنشان کرد: سند دار شدن روستاها موجب رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه تولیت صدور اسناد مالکیت واقع در محدوده روستاهای بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار خانوار بر عهده بنیاد مسکن است، گفت: تا پایان دی ماه امسال افزون بر یک هزار و 482 برگ سند مالکیت کاداستری در راستای قانون ساماندهی صادر شده است.

وی همچنین بر تلاش مضاعف در راستای خدمت رسانی به مردم و انجام ارجاعات و امور معوقه تاکید کرد و گفت: امیدوارم کار ارباب رجوع به سال آینده موکول نشود.

بهادر تصریح کرد: همفکری و تعامل هرچه بیشتر کارکنان در راستای پیشبرد سیاست‌های سازمان موجب پیاده سازی زیر ساخت‌های لازم به منظور نیل به سیاست‎های سازمان خواهد شد.

انتهای پیام/68001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول