اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد

بیمارستان‎های قلعه‎گنج و رودبار همچنان در انتظار اعتبار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان جیرفت گفت: بیمارستان‎ شهرستان‎های رودبار و قلعه‎گنج به دلیل نبود اعتبار هنوز آماده بهره‎برداری نیست که در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

بیمارستان‎های قلعه‎گنج و رودبار همچنان در انتظار اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا محمدی‎ساردو دوشنبه‌شب در آیین معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان با اشاره به کمبودهای آموزشی و فضای فیزیکی این دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به اینکه این دانشگاه حوزه جنوب کرمان را پوشش می‎دهد، باید تلاش کرد تا پیشرفته‎تر از این شود، زیرا ظرفیت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه این حق منطقه است که رشته‎های بیشتری ارائه کنیم، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات دانشگاه که در سال‎های گذشته وجود داشت، برطرف شده است و با توجه به اینکه دانشگاه نوپا است، باید دست به دست یکدیگر دهیم تا کار دانشگاه به خوبی پیش برود.

استخدام نخستین اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

محمدی‎ساردو ابراز داشت: طی یکی دو هفته آینده اعضای نخستین هیئت علمی که در دانشگاه جیرفت به صورت پیمانی استخدام می‎شوند، معرفی می‎شوند.

تحصیل 700 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت/رایزنی برای ارائه پنج رشته جدید در دانشگاه

وی با اشاره به تحصیل بیش از 700 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز منطقه رشته‎هایی که در اولویت ارائه این دانشگاه قرار دارند، تغذیه، هوش‎بری، فوریت‎های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و پروتزهای دندانی هستند که در این زمینه اقدامات اولیه انجام و مستندات لازم برای کارشناسان گروه وزارتخانه ارسال شده است تا پس از بازدید از دانشگاه آن را تأیید کنند.

برگزاری نخستین جشن فارغ‎التحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان جیرفت گفت: تعداد اعضای هیئت‎ علمی در مقاطع مختلف 22 نفر ثابت هستند و تاکنون دو گروه دانشجو فارغ‎التحصیل شدند که نخستین جشن فارغ‎التحصیلان این دانشگاه طی روزهای آینده برگزار می‎شود.

محمدی‎ساردو با بیان اینکه سهمیه بومی سال گذشته حذف و 50 درصد سهمیه بومی به استان اختصاص داده شده است، ابراز داشت: بیمارستان شهرستان منوجان قرار بود در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان افتتاح رسمی شود، اما ممکن نشد، اما وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورت امکان تا پایان سال حتماً سفری به جنوب کرمان دارند تا این مرکز افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه نواقص بیمارستان شهرستان منوجان برطرف شده است، افزود: بخش‎های اطفال، داخلی، زنان و ... این بیمارستان نیز فعال هستند، اما بیمارستان‎ شهرستان‎های رودبار و قلعه‎گنج به دلیل نبود اعتبار هنوز آماده بهره‎برداری نیست که در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

به گزارش فارس، در آیین معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان جیرفت رسول هاشمی برای این سمت معرفی شد.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول