اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای پایانی سال صورت می‌گیرد

تشدید نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف چهارمحال و بختیاری از تشدید بازرسی بر بازار این استان در روزهای پایانی سال خبر داد.

تشدید نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرج الله رحمتی ظهر امروز در دیدار با اصناف استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که در روزهای آخر سال بر بازار حاکم می‌شود، باید برای کنترل بیش‌ازپیش بازار بازرسی‌های بیشتری بر بازار صورت گیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته بازرسان این استان از ساعت 8 صبح تا 20 عصر در روزهای پایانی سال تا 14 فروردین‌ماه 93 بر بازار این استان نظارت ویژه خواهند داشت.

رحمتی گفت: اصناف این استان در رسته‌های مختلف از جمله رستوران‌داران، خواروبار فروشان، آپارات‌ها، نانوایی‌ها، تعمیرکاران و مرغ و ماهی‌فروشان در روزهای پایان سال و 14 روز نخست سال 92 به میهمانان نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند که با توجه به حضور مسافران نوروزی زیاد به استان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برنامه‌ریزی‌های زیادی برای کنترل بیش‌ازپیش بازار صورت گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در روزهای پایانی سال و تعطیلات فروردین 93 حدود 10 درصد از اصناف این استان به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رحمتی اذعان داشت: اکیپ‌های ویژه بازرسی به صورت ویژه از اصناف فعال در ایام نوروز بازرسی کمی‌ و کیفی انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری بیشماری که در این استان وجود دارد پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی سال پیش رو مسافران زیادی استان زیبای چهارمحال و بختیاری را مقصد سفر خود قرار دهند و بر این اساس بازرسی از اصناف فعال در جاذبه‌های گردشگری این استان به صورت ویژه در دستور کار بازرسان این استان قرار دارد.

انتهای پیام/68002/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول