اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد

تقویت حضور اصناف در نظام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تقویت حضور اصناف در نظام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان دانست.

تقویت حضور اصناف در نظام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کردستان

پیمان اسراری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان برخی دیگر از اقدامات این سازمان پرداخت و گفت:یکی از مهمترین این فعالیت‌ها بها دادن به بخش خصوصی و فراهم کردن عواملی که بخش خصوصی را علاقه‌مند و توانمند سازد، بوده است.

وی افزود: این امر به منظور ایجاد رغبت و آمادگی بخش خصوصی برای استفاده از همه ظرفیت‌ها و تولید و عرضه محصولاتی دلخواه بازار از لحاظ کمی و کیفی ضروری بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، رصد دقیق قیمت کالاهای اساسی و موجودی آنها در سطح استان، تلاش در راستای تقویت زیرساخت‌ها و نظام توزیع در استان و آموزش و ترویج فرهنگ درست مصرف را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد.

اسراری، احترام  به حقوق مصرف کنندگان و رعایت آنها، برخورد منطقی و درست با پدیده‌ها و عوامل محیطی ملی و بین‌المللی، ارج نهادن به تحقیقات و بویژه اطلاع‌رسانی درست، افزایش بهره‌وری و چگونگی بهبود آن در تولید و مصرف در سطوح مختلف و پرهیز از عوامل تنش‌آفرین در بازار را از دیگر فعالیت‌های مثبت سازمان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در راستای اجرای برنامه‌های مرکز اصناف و بازرگانان ایران و ساماندهی امورات مربوط به اصناف و سازمان‌های صنفی در سطح استان اقداماتی را ترتیب داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، این فعالیت‌ها را به منظور داشتن بستری لازم  برای بازاری آرام و بدون هرگونه تنش ذکر کرد و گفت: از مهمترین این برنامه‌ها، تقویت حضور اصناف در نظام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی استان بوده است.

اسراری، تقویت اتحادیه‌های صنفی، نوسازی نیروی انسانی و ابزارآلات و تجهیزات مورد استفاده واحدهای صنفی، توجه به نهادهای پولی و مالی مورد نیاز اصناف و توجه به صادرات غیر نفتی را از جمله دیگر اقدامات در این چارچوب ذکر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بسترسازی اصناف در بازارهای مجازی، ساماندهی بسیاری از امور بدون متولی مانند روز بازارها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بخش پایانی این فعالیت‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/79012/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول