اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مؤسسات عام‌المنفعه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد مطرح کرد

تشکیل ستاد توانمندسازی نیازمندان در 13 استان کشور‌

مدیرکل مؤسسات عام‌المنفعه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد برای توانمندسازی نیازمندان محروم‌ترین مناطق کشور در 13 استان کشور ستادهای توانمندی ایجاد کرده است.

تشکیل ستاد توانمندسازی نیازمندان در 13 استان کشور‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حمید نصیری بعد‌ از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: همواره نگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) به سایر مؤسسات خیریه، نگاه همکاری، تعامل، همبستگی، هم افزایی و هدفمندسازی است که کمیته امداد در این خصوص، دست همه مدیران مؤسسات خیریه را می فشارد و آماده همکاری با سایر مؤسسات است.

وی با اشاره به رویکرد این نهاد برای رفع مشکلات نیازمندان در این زمینه اظهار کرد: به همین منظور کمیته امداد برای توانمندسازی نیازمندان محروم‌ترین مناطق کشور در 13 استان کشور ستادهای توانمندی ایجاد کرده تا از طریق این ستادها برخی از مسائل و مشکلات موجود نیازمندان از جمله مسئله مسکن، ازدواج و سایر مسائل فرهنگی حل و برطرف شود.

نصیری یکی از برنامه‌های در حال اجرای کمیته امداد امام(ره) را شبکه ارتباطی و حمایتی مردمی و کارآمد با عنوان شبکه نیکوکاری دانست  و ادامه داد: بر اساس این شبکه ما به دنبال احیاء و ترویج سیره نبوی و علوی در امر رسیدگی به محرومان هستیم.

وی با ضروری خواندن  ارائه خدمات به محرومان در کوچک‌ترین جغرافیایی شهر و روستا و شناسایی نیازمندان واقعی در این شبکه نیکوکاری، تصریح کرد:کوچک‌ترین بافت شبکه نیکوکاری،مرکز نیکوکاری محله است که با توجه به این امر،کمیته امداد امام(ره) در تلاش است کار را به مردم واگذار کند که بر این اساس شعار ما "مردم برای مردم" و این نهاد به عنوان پل ارتباطی میان خیّران و محرومان است.

مدیر کل هماهنگی شبکه‌های مردمی و مؤسسات عام‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره)  ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری را به عنوان یکی از مباحث مورد توجه در ایجاد شبکه نیکوکاری خواند و گفت: همه اقشار می‌توانند در این زمینه ایفای نقش کنند.

وی همچنین از شبکه‌های نیکوکاری خراسان شمالی به عنوان کیفی‌ترین شبکه در سطح کشور یاد کرد.

به گفته نصیری هم اکنون 40شبکه نیکوکاری در سطح استان فعالیت داشته که در حوزه نیکوکاری زنان و کیفیت فعالیت‌های انجام شده خراسان شمالی سر آمد دیگر استان‌های کشور است.

مدیر کل هماهنگی شبکه‌های مردمی و مؤسسات عام‌المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین از خبرنگاران خواست تا به عنوان عضو افتخاری در راستای گسترش فرهنگ شبکه‌های نیکوکاری در کشور اطلاع رسانی و سهیم باشند.

انتهای پیام/63002/‌ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول