اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خبر داد

تدوین «سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی» در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای نخستین بار در استان و کشور «سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی» از سوی این معاونت تدوین شده است.

تدوین «سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر طهماسبی امشب در جمع دستگاه‎های اجرایی استان گلستان با بیان اینکه استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی امام راحل، مقام معظم رهبری و آرمان‎های شهیدان است، اظهار داشت: کسی که ولایت فقیه را قبول نداشته و با آن زاویه دارد نمی‎تواند مسئولیتی در نظام به وی سپرد چرا که جای وی آن طرف مرزهای کشور است.

شعار دولت‎ها برای بالندگی استراتژی نظام مطرح می‎شود

وی با تاکید بر اینکه شعارهایی که از سوی دولت‎ها اعلام می‎شود معمولا تاکتیکی‎ برای تحقق استراتژی نظام است، تصریح کرد: شعار‎هایی مانند «توسعه سیاسی»، «عدالت‎محوری» و هم اکنون شعار «تدبیر و امید» به عنوان تاکتیک‎هایی برای بالندگی استراتژی نظام در کشور مطرح می‎شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت‎ها متغیر هستند، تصریح کرد: هر چهار سال یا هشت سال شعاری از سوی دولت‎ها مطرح می‎شود ولی این استراتژی نظام است که ماندگار می‎ماند که به خوبی از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم شد.

طهماسبی با بیان اینکه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برای سال 1393 برنامه‎ جامعی را تدوین کرده است، گفت: برای نخستین بار در استان و کشور «سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی» از سوی این معاونت تدوین شده است.

وی ادامه داد: معمولا در کشور برنامه‎ها و اسناد بالادستی مختلفی مانند سند چشم‎انداز 20 ساله نظام و برنامه‎ پنجم توسعه کشور برای پیشرفت و توسعه وجود دارد لذا این معاونت تلاش کرده است این اسناد برای استان بومی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اذعان داشت: این سند برنامه جامع استان در حوزه‎های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، موادمخدر، پدافند غیرعامل، حوزه سلامت، خانواده و جوانان است.

استان گلستان سرزمین اقوام با مولفه‎های امنیتی است

طهماسبی با اشاره به وجود اقوام زیادی از قومیت‎های مختلف مانند ترک، ترکمن، بلوچ، کتول، سیستانی و ... در این استان خاطرنشان کرد: استان گلستان سرزمین اقوام با مولفه‎های امنیتی است برای همین با توجه به سیاست‎های تفرقه‎افکنانه استکبار جهانی برای از بین بردن وحدت بین اقوام باید با برنامه جامع و دقیق کاری نکنیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف خود برسند.

گلستان یکی از امن‎ترین استان‎های کشور است

وی با بیان اینکه گلستان نگارستان اقوام مختلف ایران اسلامی است، اضافه کرد: با تلاش مدیران ارشد استان، دستگاه‎های امنیتی، انتظامی و همراهی خوب مردم، گلستان یکی از امن‎ترین استان‎های کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر لزوم اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرم عنوان کرد: جرائم باید به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و با استفاده از ظرفیت‎های کارشناسان امور اجتماعی و روانشناسان مانع از افزایش این جرائم شویم.

انتهای پیام/2307/‌ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول