اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

اقدامات نظام در دهه فجر برای نسل جدید بازگو شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مذهبی، دینی و سیاسی است، گفت: دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران برای نسل جدید بازگو و تبیین شود.

اقدامات نظام در دهه فجر برای نسل جدید بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر طهماسبی امشب در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران برای نسل جدید بازگو و تبیین شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از 15 خرداد سال 1342 کلید خورد، افزود: مردم به رهبری امام خمینی (ره) سرنوشت کشورشان را رقم زدند و انقلابی به وجود آمد که اکنون الگوی جهان اسلام شده است.

ایران به دلیل استقلال‎خواهی مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفته است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: آنچه می‎تواند پیروزی‎های مستمر بیافریند اتحاد و انسجام است.

طهماسبی دو عامل ایمان و اراده مردم را در اقتدار ملی مهم خواند و گفت: مردم با توکل به خدا، رهبری امام راحل و خودباوری در برابر استعمارگران ایستادند و تقابل دو جبهه حق و باطل به پیروزی جبهه حق انجامید.

وی با بیان اینکه ایران به دلیل استقلال‎خواهی مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفته است، ابراز داشت: استکبار همواره سعی دارد تا کشورها را تحت سلطه خود قرار دهد لذا از استقلال ملت‎ها می‎هراسد و درصدد تضعیف آنها است.

ایران دموکرات‌ترین کشور دنیاست

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: یکی از موضع‎های دشمنان این است که آنها می‎خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند اما مقاومت ملت ایران با نثار خون شهدا سبب شد تا حتی یک وجب از خاک میهن را در اختیار دشمن قرار ندهیم.

طهماسبی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان دموکرات‌ترین کشور دنیا محسوب می‎شود، گفت: دشمنان درصددند تا به دیگران القا کنند که ایران اسلامی دموکراسی را رعایت نمی‎کند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر باید نسبت به ترویج اهداف انقلاب اسلامی اهتمام شود، یادآور شد: این ایام فرصت مناسبی است تا اقتدار نظام اسلامی بر همگان هویدا شود.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول