اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

بهمن 57 اوج وحدت و همدلی ملت ایران بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بهمن ماه سال 57 اوج وحدت و همدلی ملت ایران بود و همه با هر گویش، فرهنگ و قومیتی، دست در دست هم داده و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

بهمن 57 اوج وحدت و همدلی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در آیین افتتاح متمرکز پروژه‎های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی که در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وحدت موجود در ایران اسلامی زبانزد همه جهانیان است و امروز همین وحدت و همدلی ملی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را نسبت به کینه‎توزی و دسیسه‎های دشمنان نظام بیمه ساخته است.

وی با بیان اینکه دهه فجر، گفتمان مسلط انقلاب اسلامی است، افزود: همه ما وظیفه سنگینی نسبت به تبیین این گفتمان داریم و باید دستاوردهای ارزشمند نظام را برای نسل سوم این انقلاب به درستی تبیین و تفسیر کنیم.

انقلاب ما هیچ‎گاه از آتش کینه‎توزی دشمنان خود در امان نبوده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: این انقلاب هیچ‎گاه از آتش کینه‎توزی دشمنان خود در امان نبوده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره آماج انواع و اقسام دشمنی‎ها و هجمه‎های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بوده است.

وی ادامه داد: در همان سال‎های پیروزی انقلاب اسلامی در استان‎های مرزی ما دشمن جنگ‎های طوایفی و قومیتی را ساماندهی کرده بود و این در حالی بود که گروهک‎های داخلی نیز دست به مبارزه مسلحانه زده و موجی از ترور و خشونت را در نظام نوپای اسلامی به راه انداخته بودند.

طهماسبی تصریح کرد: در همین شرایط، کشور با حمله و تجاوز صدام حسین ملعون به مرزهای کشور خود را درگیر یک جنگ تحمیلی می‎دید و بخش اعظمی از توانی که در آن سال‎ها می‎توانست صرف سازندگی و آبادانی کشور شود، برای دفاع از میهن عزیزمان عازم جبهه‎های حق علیه باطل شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‎ای بالغ بر 70 سال هزینه امروز کشور تنها در جنگ تحمیلی بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شد که برای هر نظام نوپایی کمرشکن و نابود کننده است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی آن سیلاب‎ها به سلامت عبور کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اذعان داشت: به لطف الهی، وحدت و یکپارچگی مردم و رهبری قاطعانه و هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمامی آن سیلاب‎ها به سلامت عبور کرد و به ثبات رسید تا امروز در جایگاه یکی از قدرتمندترین و اثرگذارترین کشورها در منطقه و جهان قرار داشته باشیم.   

وی اظهار داشت: دشمن ما هیچ‎گاه نتوانست در حوزه‎های سیاسی و نظامی بر جمهوری اسلامی فائق آید از این‌رو جنگ را به حوزه فرهنگی کشانده که در صورت غفلت ما بسیار خطرناک‎تر از هر نبرد نظامی است.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید در نظام اسلامی دست سرمایه‎گذاران را فشرد و حامی آنها بود، خاطرنشان کرد: امروز ایجاد یک اشتغال برای جوانان به اندازه ساخت مسجد و حسینیه ارزشمند است و همه باید برای اشتغال جوانان آستین همت بالا بزنیم.

بهره‎برداری از 42 پروژه عمرانی و 11 پروژه تولیدی و اشتغالزا در کردکوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تأکید کرد: در دهه فجر پیروزی انقلاب امروز در شهرستان کردکوی 42 پروژه عمرانی و 11 پروژه تولیدی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‎برداری می‎رسد که از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انشاءالله در سال 1393 شاهد افزایش این پروژه‎ها خواهیم بود.

انتهای پیام/2307/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول