اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایانه حمل و نقل غرب گیلان خبر داد

آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی غرب گیلان/افزایش 20 درصدی نرخ بلیت از 25 اسفند

مدیر پایانه حمل و نقل غرب گیلان گفت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی در شرکت‌های حمل و نقلی غرب گیلان آغاز شده است.

آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی غرب گیلان/افزایش 20 درصدی نرخ بلیت از 25 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مرتضی عظیمی عصر امروز در حاشیه آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا برنامه‌های ویژه طرح نوروزی پایانه حمل و نقل غرب استان را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: تمام اقدام‌ها برای حوزه حمل و نقل ناوگان عمومی غرب گیلان در ایام نوروز برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی در سطح شرکت‌های حمل و نقلی غرب گیلان خبر داد و افزود: سامانه پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی مسافران از روز گذشته فعال شده است.

مدیر پایانه حمل و نقل غرب گیلان تصریح کرد: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی به صورت حضوری نیز از تاریخ 18 اسفندماه جاری در سطح شرکت‌های حمل و نقلی غرب گیلان آغاز می‌شود.

*افزایش 20 درصدی نرخ بلیت‌های نوروزی از 25 اسفند

وی با بیان اینکه بلیت‌های نوروزی امسال با درصدی افزایش نرخ به فروش می‌رسند، یادآور شد: این افزایش نرخ‌ها تا سقف 20 درصد است.

به گفته عظیمی، افزایش نرخ بلیت‌های نوروزی شرکت‌های حمل و نقل از 25 اسفند ماه جاری محاسبه می‌شود.

وی اذعان کرد: در ایام نوروز امسال بالغ بر 15 شرکت حمل و نقلی در حوزه اتوبوسرانی منطقه غرب گیلان آماده ارائه خدمات مناسب به مسافران هستند.

مدیر پایانه حمل و نقل غرب گیلان به افزایش ناوگان‌های عمومی در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: 13 دستگاه مینی‌بوس نیز در مراحل نخست و دوم از تعطیلات نوروزی به تدریج به ناوگان حمل و نقل غرب گیلان برای گردشگران اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز به صورت میانگین 25 وسیله نقلیه به ناوگان عمومی غرب گیلان اضافه شده بود.

عظیمی با بیان اینکه در ایام نوروز در بین مسافران فرم رضایتمندی توزیع می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر آن مردم می‌توانند دیدگاه، نظر و شکایت‌های خود در راستای خدمات‌دهی حمل و نقل عمومی غرب گیلان به سامانه 2000141 پیامک کنند.

وی برپایی گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، نیروهای بهداشت و ارگان‌های امنیتی، مجمع امور صنفی و ... را نیز از دیگر برنامه‌های طرح نوروزی پایانه حمل و نقل غرب گیلان برشمرد.

انتهای پیام/84003/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول