اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان سمنان خبر داد

افزایش پیش‏فروش اینترنتی بلیت ناوگان عمومی جاده‏ای در سمنان

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان از افزایش پیش‏فروش اینترنتی بلیت ناوگان عمومی جاده‏ای در سمنان در سال جاری خبر داد.

افزایش پیش‏فروش اینترنتی بلیت ناوگان عمومی جاده‏ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی رجایی‏فرد ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: با استقبال خوب مردم از پیش‏فروش بلیت برای سفری برنامه‏ریزی شده و ایمن با ناوگان عمومی جاده‏ای در استان سمنان مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: با بررسی آمارهای موجود در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، با فروش 27 هزار و 865 عدد بلیت اینترنتی در 11 ماه سال جاری توسط شرکت‏های حمل و نقل مسافربری، این اداره کل با نرخ رشد 2.3 برابری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان با اشاره به آغاز پیش‏فروش اینترنتی بلیت نوروزی از یازدهم اسفند ماه سال جاری تصریح کرد: حمل و نقل جاده‏ای استان با بیش از 700 دستگاه وسیله نقلیه عمومی، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران دارد.

رجایی‏فرد ادامه داد: مسافران می‏توانند در فرصتی مناسب با برنامه‏ریزی دقیق برای سفر خود و خانواده، جلوگیری از اتلاف وقت و تردد زائد، اقدام به تهیه بلیت اینترنتی از شرکت‏های مسافربری به آدرس www.mosaferyar.ir کنند. 

وی همچنین با اعلام آغاز طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروزی 1393 از 25 اسفند ماه امسال تأکید کرد: از جمله فعالیت‏های مهم این اداره کل برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان استان، نصب وب کیوسک فروش بلیت با همکاری استانداری در دانشگاه‏ها و مراکز پرجمعیت و اطلاع‏رسانی گسترده از طریق رسانه‏ها بوده که مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول