اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر:

پیش‌فروش حضوری بلیت‌های نوروزی از 18 اسفندماه آغاز می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: پیش‌فروش بلیت‌های ناوگان‌های عمومی به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده و از 18 اسفندماه به صورت حضوری انجام می‌شود.

پیش‌فروش حضوری بلیت‌های نوروزی از 18 اسفندماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا علم ظهر امروز در جلسه کمیته مدیریت ایمنی و حمل و نقل استان بوشهر گفت: به دلیل افزایش ترافیک در محورها باید با یکدیگر تعامل و همدلی داشته و تمامی ارگان‌های مربوطه برنامه‌هایشان را با یکدیگر هماهنگ کنند.

علم ادامه داد: 90 درصد از جابه‌جایی مسافران از طریق زمینی و جاده‌ای بوده و در کنار آن در حوزه ناوگان‌های عمومی نیز کارهای خیلی خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پیش‌فروش بلیت‌های ناوگان‌ عمومی نیز به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده و از 18 اسفندماه این بلیت‌فروشی به صورت حضوری انجام می‌شود.

علم اظهار داشت: در خصوص ناوگان‌های عمومی کنترل نامحسوس را انجام داده و قبل و بعد از حرکت نکات فنی را کنترل خواهیم کرد.

وی افزود: ناوگان بوشهر در بین ناوگان‌های اتوبوسرانی در کشور جوانترین بوده و در ایام نوروز این سرویس‌ها در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و ما برای کارکنان و خانواده‌هایشان سرویس‌دهی نخواهیم داشت.

علم گفت: باید دوربین‌های مداربسته در محورهای مختلف را افزایش داده و با این کار جلوی تصادفات را بگیریم چرا که تاثیر بسیاری داشته و این مهم در تصادفات محور بوشهر و برازجان که از این سیستم استفاده می‌کنند، بسیار مشهود است.

انتهای پیام/66006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول