اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد

آموزش 1600 نفر در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اراک

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، امسال ناحیه مقاومت اراک موفق به آموزش بالغ بر یک هزار و 600 نفر از متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی شده است.

آموزش 1600 نفر در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اراک

سید عطاء‌الله میرکمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی اعم از خیاطی، گلدوزی و... در شهرستان اراک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به گرایش شهروندان برای دریافت وام‌های مشاغل خانگی دوره‌های آموزشی نیز در این حوزه برگزار و گواهی مهارت برای افراد صادر شده است.

وی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در مجمع عمومی بسیجیان اراک خبر داد و افزود: در این کارگروه‌ها که با حضور نخبگان برگزار می‌شود، نیازها و مشکلات جامعه بررسی و راهکارهای مورد نظر ارائه می‌شود.

به گفته وی مهمترین مصوبات کارگروه‌ها در مجمع عمومی مطرح و سپس راهکارهای درون سازمانی به سپاه استان و راهکارهای برون سازمانی به مدیران شهرستان ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خاطرنشان کرد: در راستای جامه عمل پوشاندن به شعارهای سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری و محقق شدن حماسه اقتصادی در کارگروه اقتصادی پیشنهادها و موضوعات خاصی در عرصه اقتصاد مقاومتی مطرح و در حال بررسی است.

میرکمالی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار ممکن برای مقابله با تحریم‌ها و فشار اقتصادی موجود بر مردم است، افزود: اقتصاد مقاومتی شرایط سخت معیشتی مردم را در مقابل ترفندها و هجمه‌های دشمنان مصون می‌دارد و وضعیت اقتصادی کشور را بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام/87003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول