اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

فرهنگ اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف مردم درونی شود

فرماندار شهرستان سمنان گفت: با استفاده از نقطه نظرات نخبگان و کارشناسان، باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف مردم درونی شود.

فرهنگ اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف مردم درونی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از فرمانداری شهرستان سمنان، حسن سعدالدین در جمع تعدادی از مدیران شهرستان سمنان، فلسفه تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل را توجه به مستمندان و رفع حوائج مردم و خدمت بی‏منت به اقشار مختلف دانست.

وی گفت: بیانات گوهربار مقام معظم رهبری در پیگیری مشکلات و توجه به نیازمندی‏های مردم بزرگ‏ترین پشتوانه مسئولان در ارائه خدمات مناسب به مردم است.

سعدالدین فرصت خدمت را بسیار محدود دانست و گفت: وقتی خداوند متعال، بنده خود را در بوته آزمایش قرار می‏دهد و مسئولیتی را به وی واگذار می‏کند فرد باید از این عنایت کمال بهره را برده و تمام وقت به دنبال حل مشکلات مردم باشد.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به ‏اینکه مردم نباید برای پیگیری مشکلات به مسئولان مراجعه کنند، تصریح کرد: این وظیفه مدیران و مسئولان است که مشکلات مردم را شناسایی و با برنامه‏ریزی و اولویت‏بندی نسبت به رفع آن مشکلات اقدام کنند.

سعدالدین به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: با استفاده از نقطه نظرات نخبگان و کارشناسان باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین اقشار مختلف مردم درونی شود.

وی تصریح کرد: باید با اتکا به توان موجود در کشور و بسترسازی لازم در رونق اقتصادی و سرمایه‏گذاری و ایجاد فرصت‏های جدید شغلی و افزایش تولید و بهره‏وری در مبحث حماسه اقتصادی در سال آینده نیز اقدامات مؤثری داشته باشیم.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول