اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد

بسیج همه دستگاه‌های خراسان جنوبی برای اقامه نماز

استاندار خراسان جنوبی از همه مسئولان و مدیران خواست تا همه برای اقامه نماز در ادارات و بخش‌های خود بسیج شوند تا این فریضه الهی در تمامی مراکز، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و پادگان‌های استان اقامه شود.

بسیج همه دستگاه‌های خراسان جنوبی برای اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار بعد از ظهر امروز در شورای اقامه نماز خراسان جنوبی اظهار داشت: اقامه نماز یکی از موضوعات اساسی و جدی است که باید در زندگی روزمره به آن پرداخت.

وی با بیان این‌که اقامه نماز در دانشگاه‌ها باید به صورت خاص و ویژه دیده شود، تصریح کرد: باید در دانشگاه‌ها زمینه اقامه نماز برای دانشجویان، اساتید و سایر افراد این مجموعه فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: در هر جا به نماز توجه شده و افراد آنجا نمازگزار بوده‌اند بیشترین بهره را دیده‌ایم و هرجا نیز که به نماز بی‌توجهی شده است بیشترین ضرر را کرده‌ایم.

خدمتگزار اضافه کرد: وقتی به زندان‌ها مراجعه می‌کنیم می‌بینیم آنجایی که بیشترین آسیب را دیده‌ایم از ناحیه کسانی بوده که به نماز بی‌توجهی کرده‌اند.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن، افزود: در این شبیخون فرهنگی که دشمن از راه‌های متفاوت و جذاب سعی در گمراه کردن جوانان ما دارد بهترین و کم‌هزینه‌ترین و در عین حال پرسودترین راه نماز است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این‌که مسئولان نباید به زور و اجبار کسی را وادار به نماز خواندن کنند، گفت: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که در آن‌ها تشویق و ترغیب ایجاد شود و آن‌ها نماز خواندن را به عنوان یک وظیفه و تکلیف بین خود و خدای خود بدانند.

خدمتگزار متذکر شد: اگر افرادی که با ما در تعامل فکری و کاری هستند صداقت، راستگویی و راستی ما را ببینند به طور حتم به ما اعتماد می‌کنند.

وی از همه مسئولان و مدیران خواست تا همه برای اقامه نماز در ادارات و بخش‌های خود بسیج شوند تا این فریضه الهی در تمامی مراکز، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و پادگان‌ها اقامه شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آغاز سال جدید، یادآور شد: باید همه ما تلاش کنیم تا در تعطیلات سال جدید مشکلی برای اقامه نماز در استان وجود نداشته باشد.

خدمتگزار مردم خراسان جنوبی را مردمی ولایت‌مدار، دین‌دار و اهل نماز و روزه خواند و افزود: این‌ مردم از امام خود حضرت امام حسین‌ (ع) آموخته‌اند که این نماز است که آینده آن‌ها را بیمه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این نماز بود که هشت سال جنگ تحمیلی را بیمه کرد و باید همه ما قدردان و سپاسگزار این ارزش باشیم.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول