اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قروه اعلام کرد

پرداخت 3.3 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به خانواده‌های شاهد

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قروه از پرداخت 3 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

پرداخت 3.3 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به خانواده‌های شاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ذوالفقار عبدی ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران قروه اظهار داشت: این مبلغ به 63 نفر از متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 34 نفر از فرزندان معظم شهدا و 130 نفر از فرزندان جانبازان و آزادگان در این شهرستان بیکار هستند، افزود: امسال 30 نفر از این عزیزان برای استخدام به ادارات و نهادهای مختلف معرفی شده‌اند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قروه در ادامه با اشاره به عملکرد واحد تعاون و درمان این نهاد در سال جاری، تصریح کرد: 190 نفر از فرزندان معظم شاهد برای اخذ زمین و مسکن معرفی و به 18 نفر از والدین شهدا و جانبازان 70 و 25 درصد هریک به مبلغ 60 و 50 میلیون ریال وام بلاعوض داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حقوق‌بگیران این نهاد 397 نفر از والدین، فرزندان، خواهر و برادران شهدای گرانقدر هستند.

به گفته این مسئول، در سال جاری 178 نفر از خانواده معظم شهدا به سفرهای زیارتی اعزام شده‌اند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قروه با اشاره به اخذ کارت معافیت از خدمت برای 39 نفر از فرزندان شاهد، گفت: یکی از خدمات این نهاد در قالب شرکت سرمایه‌گذاری ذخیره شاهد انجام می‌گیرد، که این خدمات قبلاً تنها به فرزندان شاهد تعلق داشت اما هم اکنون همسران شهدا نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

عبدی با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه به مبلغ 12 میلیارد و 820 میلیون ریال به 226 نفر از صندوق شاهد و ایثارگر بیان کرد: در زمینه خدمات رفاهی درمانی نیز 52 نفر 82 میلیون ریال کمک دریافت کرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: به منظور تامین تجهیزات پزشکی  وسایل توانبخشی و کمک درمانی نیز 59 میلیون ریال به 44 نفر پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر هزار و 595 نفر از جانبازان و 551 نفر از خانواده معظم شهدا زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان هستند.

انتهای پیام/79009/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول